نگاهی به بنتلی فلایینگ اسپور ۲۰۲۰ فرست ادیشن + تصاویر

بروزرسانی در: دوشنبه 31 تیر 98 ساعت 17:13
نگاهی به بنتلی فلایینگ اسپور 2020 فرست ادیشن + تصاویر

شرکت بنتلی برای سال نخست حضور فلایینگ اسپور مدل ۲۰۲۰ در خط تولید قصد ارائه نسخه فرست ادیشن آن را دارد. این خودروی نسخه ویژه به برخی آپشن های بیشتر در مقایسه با مدل استاندارد و همچنین برخی نشان‌های ویژه روی بدنه و کابین مجهز است. روی بدنه نشان‌های پرچم بریتانیا با عدد ۱ در مرکز آن را می‌توانید روی ستون‌های عقب پیدا کنید. سال پیش در مدل فرست ادیشن کانتیننتال جی تی نیز شاهد همین نشان بودیم. دو کلمه انگلیسی First Edition روی پادری‌ها نیز دیده می‌شود و این سدان جذاب همچنین به رینگ‌های ویژه ۲۲ اینچی مجهز شده است. در جلو، لوگوی Flying B بنتلی به بال‌هایی نورپردازی شده مجهز می‌باشد و هنگام قفل کردن خودرو، این نشان داخل قاب جلوپنجره پنهان می‌شود.

بنتلی فلایینگ اسپور 2020 فرست ادیشن

داخل کابین، یک نشان پرچم بریتانیای دیگر را می‌توان روی صفحه کیلومتر و آمپرها پیدا کرد. خریداران این خودروها امکان سفارش گلدوزی لوگوی فرست ادیشن روی پشت سری‌های صندلی‌ها را دارند. خودرو به صورت استاندارد به سقف پانوراما، نورپردازی محیطی، هدآپ دیسپلی، سیستم کمکی حفظ مسیر، دوربین دید در شب و کروز کنترل هوشمند مجهز است.

بنتلی فلایینگ اسپور 2020 فرست ادیشن

نخستین نمونه تولیدی این خودرو قرار است به نفع بنیاد ایدز التون جان به حراج گذاشته شود. این حراجی روز ۲۴ جولای برگزار خواهد شد. تمام عواید حاصل از فروش این مدل به بنیاد مذکور اهدا خواهد شد و البته، شرکت خدمات ویژه‌ای برای خریدار آن در نظر گرفته است. یکی از طراحان بنتلی قرار است میزبان خریدار در مرکز طراحی شرکت در شهر کرو شده و طبق سلیقه او، طراحی خودرو را سفارشی سازی کند. این سرویس را شرکت فقط به برخی از مشتریان بسیار خاص خود ارائه می‌کند و برنده حراجی مذکور، واقعاً آدم خوش شانسی خواهد بود.

autoblog

منبع: Z4Car

 

مرسدس – آ ام گ GLC 43 مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر

رونمایی از شورولت کوروت C8 کانورتیبل مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

رونمایی از لوتوس اویجا به عنوان اولین ابرخودروی تمام الکتریکی شرکت + تصاویر

جدیدترین کانسپت بنتلی پیش نمایشی از خودروهای لوکس سال ۲۰۳۵ است + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar