نگاهی به بنتلی مولینر باکالار، خودروی اتاق سفارشی بریتانیایی‌ها

شنبه 16 فروردین 99 ساعت 17:55
نگاهی به بنتلی مولینر باکالار، خودروی اتاق سفارشی بریتانیایی‌ها

یکی از نکات جالب توجه در مورد بنتلی مولینر باکالار، در کنار این که یک خودرو رودستر دو سرنشین فوق العاده جذاب می‌باشد، این است که یک مدل اتاق سفارشی خالص محسوب می‌شود و قابلیت سفارشی سازی زیادی دارد.

شرکت بنتلی می‌گوید هیچ قطعه بدنه این خودرو قبلاً در مدل‌های دیگر شرکت استفاده نشده و کاملاً خاص می‌باشد. البته این خودرو فوق العاده کم یاب خواهد بود و شرکت گفته قصد دارد فقط ۱۲ دستگاه از آن را بسازد. با توجه به اتاق سفارشی بودن این خودرو، مشتریان می‌توانند به هر نحو که دوست دارند آن را سفارشی سازی کنند. به منظور نشان دادن قابلیت‌های سفارشی سازی این خودرو، طراحان بنتلی شش طراحی کابین بسیار زیبا از آن را به عنوان نمونه تولید کرده‌اند و به قدری بنتلی مولینر باکالار زیباست که‌ ای کاش شرکت تعداد بیشتری از آن را می‌ساخت.

نگاهی به بنتلی مولینر باکالار، خودروی اتاق سفارشی بریتانیایی‌ها

مشتریان می‌توانند رنگ بدنه دلخواه برای خودروی خود انتخاب کنند، ولی کابین آن جذاب‌ترین بخش بوده و خریداران آپشن های بیشتری برای سفارشی سازی آن خواهند داشت. اولین خودرو از مدل‌هایی که تصویرشان را می‌توانید ببینید، با نام Clerkenwell مدل محبوب ماست. داخل کابین این خودرو از روکش چرم با دو رنگ سبز مختلف و یک دوخت متضاد بسیار زیبا روی صندلی‌ها و داشبورد و همچنین تزئینات چوبی جذاب از داشبورد تا درها استفاده شده است. در مدل گرینویچ نیز کابین به لطف چرم زرشکی، دوخت متضاد خاکستری و دو نوع تزئینات از جنس چوب ۵ هزار ساله ریوروود فوق العاده زیبا و جذاب می‌باشد.

نگاهی به بنتلی مولینر باکالار، خودروی اتاق سفارشی بریتانیایی‌ها

دیگر تریم های کابین به ترتیب فولتون، منلو، بریکل و راندویک نام دارند. البته باید اشاره کنیم که همه این مدل‌ها قابل سفارشی سازی هستند و امکان سفارش فیبر کربن به جای تزئینات چوب وجود دارد. از سویی دیگر تمامی این شش مدل رنگ‌های بدنه مختص خود را دارند. نظر شما در مورد این خودروها چیست؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar