بلیزر تریل ۲۰۲۱، کراس اوور کوچک آمریکایی چه مشخصاتی دارد ؟!

بروزرسانی در: چهارشنبه 1 بهمن 99 ساعت 10:24
بلیزر تریل 2021، کراس اوور کوچک آمریکایی چه مشخصاتی دارد ؟!

احتمالا شما هم با شنیدن نام بلیزر به یاد بلیزرهای قدیمی در ایران می افتید که ابعاد بسیار بزرگی داشتند اما باید بگوییم که با دیدن عکسهای بلیزر جدید کمی در ذوق شما خواهد خورد! تریل بلیزر جدید یک کراس اور کوچک است که قرار است با قیمت پایین فروش خوبی را در امریکا تجربه کند و تمام کارشناسان عرصه خودرو بر این باورند که برگ برنده این خودرو قیمت پایین و اقتصادی بودن  آن است. قیمت تریل بلیزر از مدل پایه با ۱۹ هزار دلار شروع می شود .

بلیز جدید یک موتور ۱.۲ لیتری توربو دارد که ۱۳۷ اسب بخار قدرت تولید می کند و این قدرت  می تواند توسط گیربکس نه سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو یا به هر چهار چرخ با سفارش خود مشتری منتقل شود.این خودرو بطور ترکیبی مصرف بنزینی حدود  ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر را دارد و به نظر می اید قرار است تریل بلیزر به عنوان یک کراس اور اقتصادی هم با قیمت پایین و هم مصرف  سوخت پایین در بازار دیده شود .قیمت تریل بلیزر میتواند تا ۳۰ هزار دلار برای مدل RSدر بازار بالا برود که این مدل دارای موتور۱.۳ توربو که ۱۵۵اسب بخار قدرت و۲۶۰نیوتون متر گشتاور تولید می کند  است و البته در این خودرو از گیربکس CVT استفاده شده است .

پیشبینی ها حاکی از ان است که این ماشین فروش خوبی را تجربه خواهد کرد اما به نظر می آید که شورولت با کاهش قیمت  بطور محسوسی از کیفیت داخل خودرو کاسته باشد چون با توجه به عکسهایی که از این ماشین مشاهده می کنیم بنظر می آید که انتظاراتی که از شورولت داریم را براورده نکند . اما باز هم باید صبر کنیم تا این خودرو به بازار بیاید تا ببینیم چه در چنته دارد و کفه کیفیا پایین سنگینی می کند یا قیمت پایین؟!

نویسنده: دانیال جهاندار

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar