قیمت خودرو کاهش می‌یابد

سه شنبه 21 اسفند 97 ساعت 11:41
قیمت خودرو کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل گفت: فروکش کردن هیجانات که موجب شده بود یک سری از افراد عادی وارد بازار شوند و اقدام به خرید خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آینده کنند موجب شده که اکنون تقاضایی در بازار نباشد و شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل در مورد شرایط بازار خودرو گفت: اصلاً شرایط خوبی در بازار نداریم و رکود کامل حاکم شده است با توجه به فروکش کردن هیجانات و افزایش عرضه نسبت به تقاضا شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو هستیم.

وی ادامه داد: اکنون عرضه خودرو نسبت به ماه قبل بیشتر شده است و پیش‌بینی می‌شود ماه آینده هم این افزایش ادامه پیدا کند. فروکش کردن هیجانات که موجب شده بود یک سری از افراد عادی وارد بازار شوند و اقدام به خرید خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آینده کنند موجب شده که اکنون تقاضایی در بازار نباشد و شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم ما بارها اعلام کردیم که اگر خودروسازها تولیدات خود را به بازار عرضه کنند قیمت خودرو این‌قدر افزایش پیدا نمی‌کند.

موتمنی تصریح کرد: قیمت خودروی پراید هیچ موقع ۵۰ میلیون نبوده است و این رفتارهای هیجانی موجب شد که به این قیمت برسیم و اکنون باید منتظر این باشیم که در سال آینده قیمت‌ها کاهش پیدا کند و کسانی که به هوای گران‌تر شدن خودرو و سودهای چندمیلیونی اقدام به ثبت‌نام و یا خرید کرده‌اند با ضرر رو به رو شوند.

روش قیمت‌ گذاری خودرو چینی در ایران
بررسی قیمت خودروهای شاسی بلند در چین و ایران
فرمول دردسرساز قیمت‌گذاری خودرو
چه بلایی به سر بازار خودرو آمد؟
چرا پراید و دیگر خودروها این‌قدر گران شده است؟
تاخت و تاز پراید در بازار خودرو
رکود بازار خودرو و پیش بینی قیمت پراید
قیمت منطقی پراید چقدر است؟
بازار خودرو همچنان در خواب بهاری است
پیش بینی قیمت خودروهای داخلی در سال ۹۸

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar