اطلاعات بیشتر در مورد نسل جدید لندرور دیفندر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
اطلاعات بیشتر در مورد نسل جدید لندرور دیفندر

لندرور دیفندر را کسی نیست که در دنیای خودرو و آفرود نشناسد، به عبارتی دیگر، خیلی‌ها آفرود با دیفندر می‌شناسند. خودرویی که سابقه‌اش به تقریباً ۱۰۰ سال پیش باز می‌گردد، به دوران جنگ جهانی دوم و جیپ ویلیز! این خودرو همیشه با یک قصد و هدف ساخته شده، ولی برای نسل جدید آن شرکت برنامه‌های بیشتری دارد.

به جای طراحی و ساخت یک خودروی قدرتمند که هر جایی می‌تواند برود، نسل جدید دیفندر قرار است کابینی لوکس و تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن را هم به ارمغان بیاورد.

شاید برخی این موضوع را دوست نداشته باشند، ولی بالاخره لندرور یک کسب و کار بوده و باید خود را به روز نگه دارد. رنج رور، رنج رور ایووک و دیسکاوری شاید فروش خوبی داشته باشند، ولی دیفندر قدیمی برخلاف محبوبیت خوبی که داشت، نتوانست به رکورد فروش سالانه ۲۰ هزار دستگاه برسد. با نزدیک‌تر کردن آن به دیگر محصولات شرکت از نظر تکنولوژی و لوکس بودن، لندرور امیدوار است فروش نسل جدید آن را به سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه برساند.

رالف اسپت، مدیرعامل جگوار لندرور در این باره به کار ادوایس گفته که تکنولوژی در نسل جدید دیفندر موضوعی انکار ناپذیر است. از نظر او، دیگر امکان ساخت چنین خودرویی بدون اتکا به تکنولوژی‌های روز وجود ندارد. با توجه به سخت گیرانه تر شدن استانداردهای آلایندگی، شرکت‌ها مجبور هستند تا به سمت تکنولوژی‌های جدید بروند.

علیرغم استقبال نه چندان خوبی که از کانسپت DC100 در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۱ به عمل آمد، شرکت می‌خواهد تغییرات زیادی هم روی طراحی ظاهری خودرو اعمال کند. کانسپت DC100 پیش نمایشی از یکی از محصولات آینده خانواده دیفندر بود. ظاهراً استانداردهای آلایندگی هم تأثیر خود را روی طراحی خواهد گذاشت و این فقط زیر کاپوت اتفاق نمی‌افتد. شرکت می‌خواهد با ارتقای بحث آیرودینامیکی خودرو مصرف سوخت آن را پایین‌تر بیاورد.

مدیرعامل جگوار لندرور در پاسخ به سؤال کار ادوایس مبنی بر این که آیا لندرور هم مانند نسل جدید مرسدس بنز جی کلاس آن حس و حال کلاسیک خودرو را نگاه خواهد داشت یا نه، گفته که دیفندر جدید ممکن است تفاوت‌های بیشتری در مقایسه با نسل قبلی خود داشته باشد.

وی در این مورد گفته: "من فکر می‌کنم ایده بسیار خوبی است که طراحی کلی نسل فعلی را نگه داریم، ولی تکنولوژی‌های بیشتری روی آن استفاده کنیم، ولی با این روش نهایتاً به آن چیزی که مد نظرمان هست نخواهیم رسید. برای رسیدن به همه برنامه‌ها و در عین حال استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها، ما نمی‌توانیم به عقب نگاه کنیم. ما ناچار باید رو به سوی آینده حرکت نماییم."

منبع ترجمه: Motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar