مشخصات سری دوم خودروی هیوندای i20

بروزرسانی در: یکشنبه 8 فروردین 00 ساعت 12:20
مشخصات سری دوم خودروی هیوندای i۲۰

هاچ بک جدید هیوندای به طور ویژه روی رقابت با محصولات فورد متمرکز شده است.

خودروسازی هیوندای در نظر دارد سری دوم از خودروهای i20N خود را روانه بازار کند. سری اول این خودرو در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و فروش خوبی را به ثبت رساند و هیوندای امید دارد با قیمت رقابتی ۲۵ هزار پوندی این خودرو (حدود ۸۵۰ میلیون تومان) بتواند سهم بیشتری از بازار خودروهای هاچ بک را تسخیر کند و رقبای اصلی خود مثل فورد فیستا و فولکس واگن گلف جی تی آی را شکست دهد

 

مشخصات سری دوم خودروی هیوندای i20

 

موتور این خودرو به نام گاما۲، یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو است که برای این خودرو توان ۲۰۱ اسب بخار را ایجاد می کند. به این ترتیب این خودرو از نظر موتور قدرتمندتر از فورد فیستا خواهد بود. خودرو همچنین مجهز به گیربکس شش سرعت دستی خواهد بود.

 

 

در سری جدید خودروی i20، هیوندای کیفیت پلاستیک و چرم مورد استفاده در خودرو را بهتر کرده است. صفحه نمایش و امکانات دیجیتالی خودرو در مقایسه با رقبای این خودرو مثل تویوتا یاریس بهتر شده اند اما به نظر می رسد رقیب ژاپنی کماکان از سیستم تعلیق بهتری از این خودرو کره ای بهره خواهد برد.

 

مشخصات سری دوم خودروی هیوندای i20

 

همگام با دیگر خودروسازان مطرح جهانی، استفاده از چراغ های LED و همچنین چراغ عقب کشیده تر در سری جدید i20 کاملا مشهود است. با این حال برخی از منتقدان گفته اند که کابین داخلی خودرو از نظر ظاهری جذابیت کمتری در مقایسه با رقبا دارد و این مساله می تواند تقاضا برای خرید این خودرو را کاهش دهد.

 

مشخصات سری دوم خودروی هیوندای i20

 

سایر مشخصات فنی

حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی

دور موتور: ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دور در دقیقه

مدت زمان لازم برای رسیدن از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۶.۷ ثانیه

وزن خودرو در حال بدون سرنشین: حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم

حداکثر سرعت: ۱۴۳ مایل بر ساعت (حدود ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت)

عصر خودرو

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar