معرفی کی ام سی JS6

دوشنبه 15 آبان 02 ساعت 12:31
معرفی کی ام سی JS6

شرکت کرمان موتور در خلال رویداد فرصت های نوآوری و فناوری که با همکاری دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد، از خودروی کی ام سی JS6 پلاگین هیبریدی نیز برای اصحاب رسانه رونمایی کرد.

شرکت کرمان موتور با همکاری دانشگاه علم و صنعت اقدام به برگزاری رویداد فرصت های نوآوری و فناوری با محوریت خودروهای هیبریدی، برقی و انرژی های نو، هوش مصنوعی و خودروهای هوشمند متصل و خودران، فناوری های پیشرفته در حوزه مواد و فرآیندهای تولید، طراحی و توسعه پلتفرم مشترک، رویکردهای نوین در طراحی خودرو و تحلیل و شبیه سازی خودرو کرد، اما کرمانی ها در خلال این رویداد از خودروهای جدید خود همچون KMC JS6، کی ام سی EJ7، جک J4 برقی و همچنین ماکت نهایی ایگل با ابعاد ۱:۱ رونمایی کردند.

 

جک JS6 یا کی ام سی JS6

کمپانی جک در نمایشگاه شانگهای از نسخه پلاگین هیبرید جک QX یا همان کی ام سی JS6 به صورت رسمی رونمایی کرد. این خودرو در واقع نسل کاملاً جدید جک S5 محسوب می شود و در نمای جلو و عقب از سبک و زبان طراحی جدید کمپانی جک بهره می گیرد. سبکی که در جک X8 و کی ام سی J7 نیز شاهد آن هستیم. در قسمت دماغه خودرو از پکیج دو قسمتی چراغ ها بهره گرفته شده و دی لایت های خودرو در اصل در لبه کاپوت جانمایی شده اند و مانند J7 به وسیله یک نوار ال ای دی به یکدیگر متصل هستند. جلوپنجره بزرگ با پرداخت های کرومی هم از دیگر عناصر مهم در نمای جلویی خودرو به حساب می آید. در نمای عقب، چراغ ها به صورت به هم پیوسته هستند و طراحی سپر نیز در هماهنگی با سپر جلو و سایر اجزا صورت گرفته است.

کی ام سی JS6 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۰۵، ۱۸۹۰ و ۱۷۰۰ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۲۷۲۰ میلی متر اعلام شده است.

مشخصات فنی کی ام سی JS6

این کراس اوور به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه موتور برقی مجهز است، که در مجموع، قدرت سر چرخ آن ۲۰۱ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است. پیشرانه بنزینی این خودرو ۱۰۸ اسب بخار قدرت دارد و بیش تر کاربرد آن در نقش ژنراتور است.  شتاب صفر تا صد این خودرو ۷.۳ ثانیه و مصرف سوخت آن ۱.۳ لیتر در صد کیلومتر ذکر شده است. شعاع حرکتی این خودرو در حالت تمام برقی ۱۲۰ کیلومتر و در حالت ترکیبی ۱۳۰۰ کیلومتر است و پکیج باتری ها نیز ۲۱.۶۸ کیلووات ساعتی هستند. زمان شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد جک JS6 هم ۲۶ دقیقه اعلام شده است. جک JS6 دارای سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت است.

 

کابین و امکانات ایمنی و رفاهی KMC JS6

جک QX یا همان کی ام سی JS6 در بحث کابین و تزیینات داخلی در اصل نسخه ای کامل تر از KMC X5 محسوب می شود. غربیلک فرمان همان طرح آشنا را دارد و پشت آن هم کلاستر و مانیتور یکپارچه تعبیه شده است. در پنل میانی دو صندلی هم دو کاپ هولدر، شیفتر گیربکس، دکمه اتوهلد، دکمه ترمز پارک برقی و کلیدهای مود EV خودرو به چشم می آیند. کراس اوور JS6 در بحث کیفیت متریال کابین نیز تقریباً در سطحی برابر با کی ام سی ایکس ۵ به سر می برد. کلاستر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و مانیتور تمام تاچ ۱۲.۳ اینچی به هم پیوسته، شیفتر گیربکس چرخان، سیستم اطلاعات سرگرمی هوآوی های کار، فرمان پذیری صوتی، سیستم خودران سطح دو ، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش، سقف پانورامیک با قسمت بازشو برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، شش ایربگ یا چهار ایربگ (بسته به تیپ و سفارش گذاری خودرو)، سیستم استارت و ورود بدون کلید، فرمان کمکی برقی، درِ صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه ، دوربین و سنسور پارک عقب، صندلی های برقی جلو، گرم‌ کن صندلی های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، نورپردازی کابین، شارژر وایرلس تلفن همراه، رادار بین خطوط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و حرکت در سراشیبی و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی کی ام سی JS6 به شمار می آیند.

 

قیمت کی ام سی JS6 در بازار جهانی

فول آپشن ترین نسخه کی ام سی JS6 در بازار چین ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان قیمت دارد. به عبارت ساده تر، این کراس اوور جدید نزدیک به ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار در فول آپشن ترین نسخه در بازار چین به فروش می رسد و نسخه پایه آن رقمی در حدود ۱۷۸۰۰ دلار هزینه برای خریداران در پی دارد.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar