پژو ۵۰۸ هیبریدی با ۵۰۵ اسب بخار

یکشنبه 5 اسفند 97 ساعت 17:18
پژو 508 هیبریدی با 505 اسب بخار

پژو قصد دارد با یک مدل مفهومی جدید سایز متوسط با نام "۵۰۸" و با ترکیب یک پیشرانه درون سوز و دو موتور الکتریکی به سمت ژنو ۲۰۹ حرکت کند.

این مدل مفهومی بعد از اتخاذ سیاست‌های اکتبر ۲۰۱۸ و توسعه برنامه ساخت خودروهای پرفورمنس الکتریکی ساخته شده و قرار است مدلی برای پرچم‌دار آینده خط تولید پژو باشد.

این خودرو جایگزین خوبی برای مدل‌های مفهومی "۲۰۸ هیبریدی fe" و "نسخه ۳۰۸ R هیبریدی" است و قرار است الهام بخش مهندسان پژو باشد. در این خودرو پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بنزینی ۱۹۷ اسب بخار توان دارند.

از سویی موتور الکتریکی نصب شده روی محور جلو ۱۰۷ اسب بخار و پیشرانه دوم ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارند تا در مجموع ما با یک خودروی ۵۰۵ اسب بخاری رو به رو باشیم.

پژو اعلام کرده مدل مفهومی‌اش در ۴.۳ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید. وجود یک پیشرانه الکتریکی در انتهای خودرو موجب ایجاد قابلیت محرک تمام چرخ در مدل مفهومی می‌شود. مجموعه باتری ۱۱.۸ کیلومتری هم نیاز خودرو برای حرکت ۵۰ کیلومتری فاز تمام الکتریک را فراهم می‌آورد.

در فضای داخلی خودرو پژو همچنین دستی بر کابین کشیده است. صندلی‌های کامفورت فیت جدید با پوشش چرم و آلکانترا، غربیلک فرمان مرغوب با پوشش آلکانترا و فیبر کربن و… بخشی از تغییرات بخش داخلی ۵۰۸ اسپورت کانسپت هستند. سقف، ستون‌های A و پانل‌های سه چهارم هم دارای پوشش آلکانترا هستند.

برای دیدن این خودرو باید تا نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۱۹ صبر کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar