آریزو ۶ نماد پیشرفت شرکت چری

بروزرسانی در: پنج شنبه 29 فروردین 98 ساعت 02:49
آریزو ۶ نماد پیشرفت شرکت چری

کمپانی خودروسازی چری را باید یکی از معتبرترین و موفق ترین کمپانی های چینی نامید که میتواند سمبلی برای توسعه و پیشرفت صنعت خودروسازی این کشور باشد.

کمپانی های معتبر چینی حرکت خود را در سالهای گذشته با مهندسی معکوس شروع نمودند، و توانستند از بهترین الگوهای جهان تجاربی ارزشمند را در خصوص مهندسی و طراحی کسب نمایند.

کمپانی چری هم از این قائده مستثنی نبوده و به نوعی میتوان آنرا از پیشگامان کسب فناوری های روز دانست. صرف هزینه های بزرگ برای تشکیل یک تیم برجسته از بهترین مهندسان بین المللی صنعت خودرو برای انتقال تجربیات خود، همچین سرمایه گذاری و همکاری با مراکز معتبر فناوری و دانشگاهی در سرتاسر دنیا را میتوان استراتژی درست چری در کسب فناوری به روز دانست.

کمپانی چری از سال ۲۰۱۳ استراتژی جدیدی را شروع کرد که بر پایه مهندسی و طراحی جدید که مختص محصولات چری باشد، شکل پذیرفت، تیگو ۷، تیگو ۵، آریزو ۵ را میتوان نمونه هایی از پیشرفت چری در خلق محصولات جدید و روز دانست.

حال کمپانی چری وارد مرحله جدید به لحاظ فن آوری شده است، که ماحصل این تکامل را میتوان در خودروی چری آریزو ۶ جدیدترین سدان لوکس این کمپانی دید.

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو این خودرو که به دست شریک قدیمی چری یعنی کمپانی معتبر AVL شکل گرفته، همراه با نسل جدید جعبه دنده های CVT چری که برای اولین بار در خودروی آریزو ۶ مورد استفاده قرار گرفته، از جدیدترین نوع فناوری ۹ سرعته استفاده میکند، که همخوانی خیلی خوبی با پیشرانه خودرو داشته و شتاب و نرمی بیشتری در هنگام حرکت ایجاد مینماید، با باز کردن درب خودرو و مشاهده کنسول و حالمت لمسی آن ناخودآگاه به یاد خودروهای مفهومی می افتید که دیزاین آن حس مدرن و کاربری همراه با فناوری بالا را نشان میدهد.

چری اریزو ۶ قطعا محصولی با سبک جدید میباشد که بازگو کننده سبک جدید مهندسی چری می باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar