اعلام جزئیات قیمتی کیا K900

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:34
اعلام جزئیات قیمتی کیا K900

بعد از یک دوری یک ساله، کیا K900 با یک طراحی بدنه و کابین به روز شده، تکنولوژی‌های جدید و پیشرانه ۳.۳ لیتری استینگر دوباره بازگشته است. ولی با وجود تمام این بهبودها، قیمت پایه خودرو نیز بیشتر شده است.

کیان K900 مدل ۲۰۱۹ قیمت پایه‌ای برابر با ۶۰ هزار و ۸۹۵ دلار دارد. با این قیمت، K900 فقط اندکی از آکورا RLX مدل ۲۰۱۹ با قیمت پایه ۶۲ هزار و ۸۹۵ دلاری گران‌تر می‌باشد. ولی در مقایسه با قیمت پایه مدل قبلی کیا K900، قیمت پایه آن افزایش زیادی یافته است.

کیا K900 مدل ۲۰۱۷ قیمت پایه‌ای برابر با ۵۰ هزار و ۸۵۰ دلار داشت. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که K900 مدل ۲۰۱۷ دیفرانسیل عقب بود و مدل ۲۰۱۹ آن به صورت استاندارد دو دیفرانسیل شده است.

کیا با تغییراتی روی مجموعه K900، جایگاه آن در بازار را بالاتر برده است. به جای مدل‌های V6 پرمیوم، V6 لاکچری و V8 لاکچری، کیا اکنون فقط یک مدل لاکچری ارائه کرده و یک موتور شش سیلندر خورجینی جدید قرار شده جای موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۸ لیتری مدل ۲۰۱۷ را بگیرد. در لیست بلندبالای تجهیزات و امکانات خودرو مواردی مانند روکش چرم ناپا صندلی‌ها، گرم کن صندلی‌های عقب، نورپردازی کابین ۶۴ رنگ، یک صفحه نمایش هدآپ ۹.۷ اینچی و محفظه ویژه چوب اسکی در صندلی عقب را مطرح کرد. کیا آپشن های بسیار کمی را برای این خودرو ارائه کرده است و شاید قابل توجه ترین آن‌ها پکیج VIP باشد. با قیمت ۴ هزار دلاری خود، این پکیج مواردی مانند تهویه صندلی‌های عقب، صفحه کیلومتر ۱۲.۳ اینچی TFT، شارژر بی سیم تلفن همراه عقب، تهویه مطبوع سه منطقه‌ای و بسیار موارد دیگر را به خود اضافه می‌کند.

منبع ترجمه: Motor Trend 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar