اعلام جزئیات قیمت گذاری جگوار اف پیس مدل ۲۰۲۰ در آمریکا

دوشنبه 7 مرداد 98 ساعت 15:33
اعلام جزئیات قیمت گذاری جگوار اف پیس مدل 2020 در آمریکا

در خانواده مدل‌های خودروی جگوار اف پیس ۲۰۲۰ شاهد حضور دو نسخه ویژه هستیم و جالب است بدانید تمام مدل‌های این خودرو به صورت استاندارد به اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز هستند.

شرکت جگوار بالاخره جزئیات قیمت گذاری خودروی جگوار اف پیس مدل ۲۰۲۰ را اعلام کرد. قیمت خودروی مدل پایه جگوار اف پیس ۲۵T که از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو بهره می‌برد از ۴۵ هزار و ۲۰۰ دلار شروع خواهد شد. با هزینه‌های جانبی ۱۰۰۰ دلاری، قیمت نهایی این خودرو تقریباً ۴۰۰ دلار نسبت به مدل ۲۰۲۰ گران‌تر شده است. مدل‌های پرمیوم، پرستیژ و آر اسپرت نیز برای نسخه‌های ۲۵T, 30T افزایش قیمت داشته‌اند. مدل ۳۰T به نسخه ۲۹۶ اسب بخاری همان موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو مجهز می‌باشد. مدل پرمیوم ۵۵۰ دلار، مدل پرستیژ ۳۵۰ دلار و مدل آر اسپرت ۳۰۰ دلار گران‌تر شده‌اند. با این اوصاف، قیمت جگوار اف پیس ۲۵T پرمیوم از ۴۸ هزار و ۸۲۵ دلار شروع می‌شود.

اعلام جزئیات قیمت گذاری جگوار اف پیس مدل 2020 در آمریکا

تریم ۳۰T پورتوفولیو برای مدل سال ۲۰۲۰ از ۶۴ هزار و ۶۲۵ دلار شروع می‌شود که در قیاس با مدل سال ۲۰۱۹ افزایش قیمتی ۳۰۰ دلاری داشته است. مدل S نیز با همین میزان افزایش به ۶۳ هزار و ۱۲۵ دلار رسیده است. مدل پرچم دار جگوار اف پیس SVR با پیشرانه ۵ لیتری هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار ۵۵۰ اسب بخاری خود افزایش قیمتی ۶۲۰ دلاری داشته و اکنون برای خرید آن باید ۸۱ هزار و ۶۲۵ دلار پرداخت کنید.

نسخه‌های ویژه مدل ۲۰۲۰ جگوار اف پیس همان طور که قبلاً اعلام شده بود مدل‌های ۳۰۰ اسپرت و Checkered Flag هستند. در آمریکا، مدل ۳۰۰ اسپرت با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۹۶ اسب بخاری عرضه شده و در طراحی بدنه، تغییراتی مانند تریم خاکستری تیره روی جلوپنجره و اطراف پنجره‌ها، دریچه‌های هوای کناری، قاب آینه‌ها، طراحی عقب و روی درها را می‌توان دید. داخل کابین، دوخت متضاد زرد رنگ را می‌توانید روی پنل داشبورد و صندلی‌ها بیابید. پشت سری‌ها نیز گلدوزی لوگوی جگوار را روی خود دارند. این خودرو به صورت استاندارد به سیستم ناوبری تاچ پرو و کانکت پرو مجهز می‌باشد. این کراس اور به رینگ‌های ۲۲ اینچی خاکستری و نشان‌های ۳۰۰ اسپرت روی بدنه مجهز شده است. جگوار این خودرو را در سه رنگ بدنه سفید، نقره‌ای و مشکی وارد بازار خواهد کرد. قیمت این خودرو از ۶۳ هزار و ۲۵ دلار شروع می‌شود.

اعلام جزئیات قیمت گذاری جگوار اف پیس مدل 2020 در آمریکا

مدل نسخه ویژه Checkered Flag مبتنی بر مدل آر اسپرت ساخته شده و تزئینات مشکی براق را روی بخش‌های مختلفی از جمله رینگ‌های ۲۰ اینچی می‌توان دید. Checkered Flag هم در سه رنگ بدنه سفید، خاکستری و مشکی قابل سفارش است. این خودرو به موتور ۴ سیلندر ۲۴۷ اسب بخاری، صندلی‌های جلوی قابل تنظیم در ۱۸ جهت، سیستم نویگیشن تاچ پرو و کانکت پرو و نهایتاً سیستم صوتی مریدیان مجهز می‌باشد. قیمت آن از ۵۹ هزار و ۵۰۰ دلار شروع می‌شود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar