انتشار تصویر تیزر کانسپت Precept پول استار

شنبه 3 اسفند 98 ساعت 17:31
انتشار تصویر تیزر کانسپت Precept پول استار

دو سال پیش، شرکت پول استار از خودروی پول استار ۱ در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. سال پیش نیز این کمپانی سوئدی در همین نمایشگاه خودروی الکتریکی پول استار ۲ را معرفی جهانی کرده بود. این روند امسال قرار است با رونمایی یک کانسپت جدید به نام پول استار Precept در این نمایشگاه ادامه پیدا کند. طبق بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، خودروی کانسپت Precept در یک مراسم مستقل در طول برگزاری نمایشگاه رونمایی خواهد شد. امسال در غرفه پول استار کانسپت دیگری به نام HMI نیز حضور خواهد داشت.

در تصویر تیزر جدید منتشر شده اطلاعات خاصی را نمی‌توان متوجه شد. در تصویر مذکور می‌توان بخش‌هایی از چراغ‌های جلو و عقب را دید که به همان سبکی که روی پول استار ۲ دیده بودیم طراحی شده‌اند. در وب سایت پول استار نیز اطلاعات خاصی در مورد این مدل کانسپت وجود ندارد.

در گزارشی که اتوکار در مورد این خودرو منتشر کرده، گفته می‌شود کانسپت Precept در واقع پیش نمایشی از ظاهر و حس و حال خودروهای آینده پول استار و همچنین نشان دهنده مسیری است که شرکت به سوی آن پیش می‌رود. به نوعی می‌توان این کانسپت را پیش نمایشی از پول استار ۳ به حساب آورد. این موضوع منطقی هم به نظر می‌رسد، زیر شرکت قبلاً گفته که یک مدل سوم در دست اقدام دارد. در بیانیه‌ای پول استار در این باره گفته بود: «در آینده، پول استار ۳ به عنوان یک شاسی بلند پرفورمنس تمام الکتریکی وارد خانواده محصولات شرکت خواهد شد.»

اگر این موضوع صحت داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد پول استار ۳ به عنوان یک کراس آور تمام الکتریکی روی پلت فرم پول استار ۲ قرار است ساخته شود. قطعاً می‌توانیم منتظر استفاده از پیشرانه الکتریکی دو موتوره با ۴۰۲ اسب بخار قدرت و ظرفیت پیمایش الکتریکی ۴۴۰ کیلومتری باشیم. در حالی که پول استار ۲ قرار است رقیبی جدی برای تسلا مدل ۳ باشد، بدون شک پول استار ۳ را می‌توان رقیب تسلا مدل Y به حساب آورد. فروش پول استار ۲ امسال با قیمت پایه ۵۵ هزار دلاری شروع خواهد شد. کانسپت پول استار Precept که ۲۵ فوریه رونمایی خواهد شد، قطعاً ما را با طراحی ظاهری پول استار ۳ می‌تواند آشنا کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar