انتشار جزئیات جدید از هوندا E قبل از رونمایی در نمایشگاه فرانکفورت

پنج شنبه 14 شهریور 98 ساعت 17:33
انتشار جزئیات جدید از هوندا E قبل از رونمایی در نمایشگاه فرانکفورت

مدت‌ها منتظر این بودیم. جزئیات رسمی مدل تولیدی هوندا E از جمله ظرفیت پیمایش، قدرت، شتاب صفر تا صد و همچنین تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است. هوندا ادعا می‌کند این هاچ بک کوچک با یک بار شارژ کامل باتری خود می‌تواند مسافتی تا ۲۲۰ کیلومتر را طی کند. این عدد در بازار امروز خودروهای الکتریکی خیلی خوب نیست و فقط بهتر از نیسان لیف مدل پایه و بی ام و i3 بازار آمریکا باشد، ولی هدف اصلی این خودرو ظرفیت پیمایش الکتریکی بالا هیچ وقت نبوده است. هوندا قبلاً گفته بود که هدفش از طراحی این خودرو ارائه یک مدل برای استفاده شهری می‌باشد. البته این عدد هم هنوز نهایی نشده است. هوندا می‌گوید این عدد از تخمین‌های داخلی شرکت به دست آمده و مشخص نشده که این عدد ۲۲۰ کیلومتر مطابق با استاندارد WLTP محاسبه شده است یا NEDC.

هوندا E با دو خروجی قدرت روانه بازار خواهد شد. مدل پایه آن ۱۳۴ اسب بخار قدرت دارد و مدل قوی‌ترش ۱۵۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. هر دو نسخه میزان گشتاور یکسانی معادل ۳۱۴ نیوتن متر دارند. طبق اعلام هوندا، این خودروی الکتریکی قادر است صفر تا صد را در حدوداً ۸ ثانیه پر کند. نهایتاً، هوندا E قابلیت شارژ سریع داشته و ۸۰ درصد ظرفیت باتری آن ظرف ۳۰ دقیقه پر می‌شود. پک باتری آن ۳۵.۵ کیلووات ساعتی بوده و خیلی وزن آن را قطعاً افزایش نخواهد داد. البته هوندا هنوز وزن خودرو را اعلام نکرده است.

یکی از جنبه‌های مهم این خبر انتشار تصاویر جدیدی از این خودرو می‌باشد که در واقع، آن چه می‌بینید نخستین تصاویر رسمی هوندا E در قالب نهایی و تولیدی این خودرو است. تاکنون، تمام تصاویر منتشر شده از هوندا E متعلق به نمونه‌های آزمایشی یا کانسپت آن بودند. با این حال، اگر تصاویر جدید و قدیمی را مقایسه کنید تفاوت‌های خیلی کمی بین آن‌ها خواهید یافت. این خودروی جذاب و دوست داشتنی را یک هفته دیگر می‌توانید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ از نزدیک ببینید. بدون شک هوندا E با توجه به شعاع گردش ۴.۲ متری که هوندا قولش را داده می‌تواند انتخابی فوق العاده برای شهر باشد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar