بی ام و بزرگترین صادرکننده خودرو به آمریکا شده است

بروزرسانی در: یکشنبه 19 اسفند 97 ساعت 15:41
بی ام و بزرگترین صادرکننده خودرو به آمریکا شده است

کمپانی خودروسازی بی ام و اخیراً اعلام کرده که برای پنجمین سال متوالی بزرگترین صادرکننده خودرو از لحاظ ارزش فروش محصولات در ایالات متحده آمریکا شده است.

بی ام و، به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین برندهای خودرو در جهان حالا اخیراً با انتشار گزارشی در خصوص میزان و مجموع فروش محصولاتش در سال ۲۰۱۸ میلادی، اعلام کرده است که برای پنجمین سال متوالی با فروش بالغ بر ۸.۴ میلیارد دلار، تبدیل به بزرگترین کمپانی صادرکننده خودرو به ایالات متحده آمریکا شده است.

این کمپانی همچنین در این گزارش عنوان کرده است که ۲۳۴ هزار و ۶۸۹ دستگاه خودرو از سری اسپرت مدل ایکس و همچنین بعضی دیگر از مدل‌های کوپه خود را به بازار ایالات متحده آمریکا صادر کرده و به فروش رسانده است که از محبوب‌ترین مدل‌های این کمپانی آلمانی در سال اخیر میلادی به شمار می‌روند.

ناد فلور، مدیر ارشد اجرایی در بخش تولید کمپانی بی‌ام و، در این مورد یادآوری کرده است که افزایش تعرفه‌های گمرکی از طرف دولت ترامپ و آمریکا تا حد زیادی بر روی میزان فروش خودروهای شرکت‌های خارجی تأثیر منفی گذاشته اما با این حال، بی‌ام و توانسته است به عملکرد موفقیت‌آمیز خود ادامه داده و تبدیل به بزرگترین صادرکننده خودرو در این کشور شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اوایل سال گذشته میلادی بود که به بهانه حمایت از تولید داخلی تصمیم گرفت و اعلام کرد تعرفه‌های گمرکی را تا ۲۵ درصد برای خودروسازان و شرکت‌های خارجی افزایش خواهد داد. همین خبر کافی بود تا خیلی از شرکت‌های خارجی فعال در این کشور متحمل ضرر و زیان‌های هنگفتی شوند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar