رونمایی از آئودی RS 3 ناردو ادیشن مدل ۲۰۲۰

شنبه 16 فروردین 99 ساعت 18:09
رونمایی از آئودی RS 3 ناردو ادیشن مدل 2020

شرکت آلمانی آئودی خانواده RS 3 را با رونمایی از یک مدل اسپرت و مجهز تولید محدود به نام ناردو ادیشن گسترش داده است. نام این خودرو از پیست معروف ناردو در جنوب ایتالیا گرفته شده است. این خودرو که به صورت آنلاین رونمایی شده، بدون شک توجه ماشین بازهایی که علاقه به هندلینگ خوب دارند را به خود جلب خواهد کرد.

این نسخه ویژه را با توجه به رنگ بدنه خاکستری Nardo، تریم مشکی متضاد در بخش‌های مختلف، کالیپرهای ترمز قرمز رنگ و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی می‌توان از دیگر مدل‌های RS 3 تشخیص داد. داخل کابین، طراحان آئودی تزئینات قرمز رنگ، کفی های با لوگوی RS و تریم کربنی آئودی را به خودرو اضافه کرده‌اند. تصاویر کابین هنوز منتشر نشده و به همین دلیل نمی‌توانیم فعلاً چیزی در این باره بگوییم.

سیستم نویگیشن که در مدل استاندارد RS 3 به صورت یک آپشن ۲ هزار دلاری ارائه شده در این مدل به صورت استاندارد روی خودرو وجود دارد. خریداران این خودرو همچنین یک صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو را در خودروی خود خواهند داشت.

این نسخه ویژه از نظر مکانیکی تغییری در قیاس با مدل استاندارد ندارد. ناردو همان موتور ۲.۵ لیتری ۵ سیلندر توربو RS 3 را روی خود حفظ کرده است. این پیشرانه ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور داشته و به لطف سیستم اسپرت اگزوز، صدای اگزوز بسیار زیبا و گوش نوازی تولید می‌کند. موتور ۵ سیلندر توربو از طریق یک گیربکس هفت دنده اتومات خروجی‌های خود را به سیستم دو دیفرانسیل کواترو ارسال می‌کند. خودرو صفر تا صد را در ۳.۹ ثانیه پر کرده و حداکثر سرعت آن ۲۸۸ کیلومتر بر ساعت و تقریباً ۲۲ کیلومتر بر ساعت بیشتر از مدل استاندارد می‌باشد.

آئودی RS 3 ناردو ادیشن به مانند آئودی TT و R8 به تکنولوژی سیستم تعلیق الکترونیکی مغناطیسی مجهز نشده است. به جای آن، شرکت آئودی مدل ناردو را به یک سیستم تعلیق اسپرت مجهز کرده و می‌گوید به لطف این سیستم خودرو سواری تیزتری خواهد داشت.

فروش آئودی RS 3 ناردو ادیشن مدل ۲۰۲۰ در تیراژ ۲۰۰ دستگاه در آمریکا آغاز شده است. قیمت پایه آن با احتساب ۹۹۵ دلار هزینه نمایندگی معادل ۶۰ هزار و ۸۹۵ دلار می‌باشد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، قیمت مدل استاندارد RS 3 از ۵۷ هزار و ۱۹۵ دلار شروع می‌شود و ناردو را می‌توان یک پکیج ۳۷۰۰ دلاری به حساب آورد. آپشن های عرضه شده روی ناردو را اگر بخواهید به صورت جداگانه روی مدل استاندارد RS 3 سفارش بدهید، قیمت آن‌ها ۵۴۰۰ دلار می‌شود، از این رو خرید این خودرو کاملاً کاری عاقلانه خواهد بود.

ناردو ادیشن یکی از آخرین نسخه‌های نسل فعلی RS 3 محسوب می‌شود. گرچه فروش این مدل در آمریکا همچنان ادامه دارد، ولی آئودی جایگزینی آن را به زودی قرار است در بازار با نسل چهارم شروع کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar