سوبارو فارستر ۲۰۲۳ با پخش CD!

یکشنبه 10 مهر 01 ساعت 10:22
سوبارو فارستر 2023 با پخش CD!

فورستر یکی از محصولات خوش قیمت و باکیفیت کمپانی سوبارو است که تکامل نسل های مختلف آن از سال ۱۹۹۹ تا کنون را می توانید اینجا مشاهده کنید.

فورستر ۲۰۲۳ با افزایش ۱۳۰۰ دلاری در مقایسه با مدل ۲۰۲۲ روانه بازار آمریکا شده تا همچنان با قیمت پایه ۲۷۶۲۰ دلاری یکی از بهترین گزینه های بازار جهانی در کلاس کراس اوور باشد. در جدول زیر لیست قیمت تمامی تریم های ۲۰۲۳ و مقایسه آن با ۲۰۲۲ را مشاهده می کنید:

در تمام تریم های سوبارو فورستر به جز مدل تورینگ رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی و ریل سقف با تحمل بار ۳۱۸ کیلوگرم به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند.

نمایشگر سیستم سرگرمی ۶.۵ اینچی به عنوان استاندارد پایه برای کابین این خودرودر نظر گرفته شده است. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو در وضعیت فعال قرار دارد و جالب آنکه سیستم صوتی استاندارد(پایه) سوبارو فورستر ۲۰۲۳ هنوز دیسک فشرده یا همان CD پخش می کند!

در تریم پریمیوم امکاناتی شامل نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، ترمز اضطراری و همچنین ۲ پورت شارژ یو اس بیA  به همراه درب صندوق عقب الکتریکی بازشونده بدون دخالت دست با پرداخت ۱۱۶۵ دلار هزینه آپشن فعال خواهند شد.

یک بسته ۱۶۴۵ دلاری نیز برای تریم اسپرت سوبارو فورستر در نظر گرفته شده که شامل امکانات: سنسور برخورد عقب، نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی ۸ اینچی، سیستم صوتی برند حرفه ای هارمن کاردون و درب صندوق عقب الکتریکی می شود.

برای تریم ویلدرنس سوبارو فورستر جدید با پرداخت ۱۸۵۰ دلار، بسته آپشن شامل: نمایشگر ۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی به همراه مسیریاب ماهواره ای، سیستم صوتی استریو هارمن کاردون و درب صندوق عقب الکتریکی فعال خواهد شد.

بسته آپشن ۱۶۹۵ دلاری تریم لیمیتد نیز شامل: سنسور برخورد عقب، نمایشگر ۸ اینچی به همراه مسیریاب ماهواره ای، سیستم صوتی هارمن کاردون و گرم کن فرمان می شود.

سوبارو فارستر 2023 با پخش CD!

در بخش پیشرانه از نمونه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری با ۱۸۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۳۹ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی در هماهنگی با سامانه تمام چرخ محرک، متصل می شود.

شاخص یدک کشی برابر با ۶۸۰ کیلوگرم است اما در تریم ویلدرنس این شاخص با توجه به ویژگی های اختصاصی تریم به ۱۳۶۱ کیلوگرم افزایش می یابد.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar