معرفی ام جی ۳ هیبرید پلاس

پنج شنبه 1 شهریور 03 ساعت 12:03
معرفی ام جی 3 هیبرید پلاس

ام جی ۳ هیبرید پلاس که به عنوان لوکس‌ترین و مجهزترین تیپ این خودرو شناخته می‌شود، با قیمتی کمتر از ۲۱ هزار یورو (یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان) در اروپا به فروش می‌رسد. ام جی ۳ هیبرید پلاس نخستین خودرو هیبریدی یا HEV از برند MG است.

این خودرو با تویوتا یاریس رقابت می‌کند و از برخی جهات نسبت به هاچ‌بک محبوب تویوتا برتری دارد. مشتریان در اروپا اکنون می‌توانند این خودرو را با ۲۰۰۰ هزار یورو تخفیف و تجهیزات متعدد خریداری کنند، موضوعی که در خرید تویوتا یاریس اتفاق نمی‌افتد.

ام جی ۳ هیبرید پلاس ، ارزان‌ترین خودرو هیبریدی در اسپانیا و برخی دیگر از کشورهای اروپایی است. این خودرو در تیپ‌های استاندارد، کامفورت و لاکچری طبقه‌بندی شده است. نسخه لاکچری بالاترین تیپ این خودرو است که با تخفیف قابل توجهی به فروش می‌رسد. بالاترین نسخه این خودرو با قیمت ۲۲۹۹۰ یورو (۱.۵ میلیارد تومان) و پایین‌ترین تیپ آن با قیمت ۲۰۹۹۰ یورو (یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان) فروخته می‌شود.

زیر کاپوت ام جی ۳ هیبرید پلاس ، موتور هیبریدی ترکیبی قرار دارد. این پیشرانه از ترکیب موتور بنزینی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و موتور الکتریکی تشکیل شده است. موتور بنزینی برای بهبود راندمان حرارتی، با چرخه اتکینسون کار می‌کند و حداکثر راندمان آن ۱۰۲ اسب‌بخار است. موتور الکتریکی نیز ۱۳۶ اسب‌بخار قدرت ارائه می‌دهد. حداکثر راندمان پیشرانه هیبریدی ام جی ۳ هیبرید پلاس به ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۵ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. در این خودرو از طریق گیربکس سه حالته هیبریدی (DHT)، قدرت و گشتاور به محور جلو منتقل می‌شود.

شتاب صفر تا صد ام جی ۳ هیبرید پلاس معادل ۸ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز ۱۷۰ کیلومتربرساعت خواهد بود. پکیج باتری این خودرو ۱.۸۳ کیلووات ساعت ظرفیت دارد. میانگین مصرف سوخت این خودرو ۴.۴ لیتر به ازای صد کیلومتر پیمایش مسیر اعلام شده است.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar