معرفی جیلی امگرند ۲۰۲۵

شنبه 2 تیر 03 ساعت 12:22
معرفی جیلی امگرند 2025

تصاویر رسمی جیلی امگرند نسل چهارم مدل ۲۰۲۵ در چین منتشر شد.

در ۲۱ ژوئن، جیلی تصاویر رسمی سدان امگرند نسل چهارم خود (با کد داخلی SS11) مدل ۲۰۲۵ را منتشر کرد. انتظار می‌رود این خودرو اواخر این ماه وارد بازار شود. برای مقایسه، قیمت نسل چهارم فعلی جیلی امگرند بین ۶۹,۹۰۰ تا ۱۲۹,۸۰۰ یوان (۹,۶۰۰ تا ۱۷,۹۰۰ دلار آمریکا) است.

امگرند برندی است که جیلی در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی کرد. طبق اعلام جیلی، تا ۳ ژوئن، فروش تجمعی جهانی جیلی امگرند از ۳.۸۶ میلیون دستگاه فراتر رفته و در ماه مه به ۱۶,۴۹۵ دستگاه رسیده است. در حال حاضر این سری در ۱۳ کشور عرضه شده است.

جیلی امگرند نسل چهارم ۲۰۲۵ اوایل امسال مجوز فروش از تنظیم‌کننده چینی را در دو تریم دریافت کرد. این خودرو به عنوان یک سدان کامپکت، ابعادی مشابه با مدل فعلی دارد و ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی‌متر با فاصله محوری ۲۶۵۰ میلی‌متر اندازه‌گیری شده است.

این خودرو همچنین پنج شکل رینگ و سه اندازه رینگ ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچی را ارائه می‌دهد. دوربین‌ها، رادارها، آینه‌های بیرونی و سقف پانوراما نیز به صورت اختیاری قابل سفارش هستند.

به عنوان یک مدل فیس‌لیفت، ظاهر کلی تغییر چندانی نکرده و شامل یک جلوپنجره آبشاری مستقیم متشکل از ۱۶ ستون و چراغ‌های عقب یکپارچه است. لوگوی جیلی در مرکز جلوپنجره با یک لوگوی نقره‌ای جدید جایگزین شده و نواحی تزئینی در دو طرف محیط پایینی از تزئینات کرومی L شکل استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعات اعلام شده، جیلی امگرند نسل چهارم ۲۰۲۵ همچنان از موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مدل BHE15-AFD با حداکثر قدرت ۹۳ کیلووات (۱۲۷ اسب بخار) استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر، مشخصات رسمی داخلی منتشر نشده است. برای مقایسه، کابین جیلی امگرند نسل چهارم فعلی دارای یک پنل ابزار LCD کامل ۱۲.۳ اینچی، یک صفحه نمایش کنترل مرکزی شناور ۱۲.۳ اینچی (با سیستم عامل داخلی Geely Galaxy OS) و یک فرمان D شکل است. علاوه بر این، کابین با مواد چرمی در سطح وسیعی پوشیده شده و با تزئینات کرومی آراسته شده است. ما همچنان منتظر اطلاعات بیشتر خواهیم بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar