معرفی کراس اوور کوچک اسمارت ۱

شنبه 20 فروردین 01 ساعت 15:43
معرفی کراس اوور کوچک اسمارت 1

براساس اطلاعات جدید؛ کراس اوور اسمارت ۱ از منظر ابعاد برابر با ۴۲۷۰ میلیمتر در طول، ۱۸۲۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۴۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۷۵۰ میلیمتر است. وزن نیز حدود ۱۸۲۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

این کراس اوور الکتریکی از موتور الکتریکی در هماهنگی با بسته باتری ۶۶ کیلووات ساعت(نیکل، کبالت، منگنز) استفاده می کند. مجموع خروجی پیشرانه ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور برابر با ۳۴۳ نیوتن متر است. موتور الکتریکی با محور عقب در ارتباط قرار دارد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

با پشتیبانی از شارژر ۲۲AC کیلوواتی، ظرفیت باتری طی ۳.۵ ساعت از ۱۰ به ۸۰ می رسد. اما در صورت استفاده از شارژر DC 150 کیلوواتی زمان شارژ مورد اشاره به ۳۰ دقیقه کاهش خواهد یافت.

برد حرکتی نیز بین ۴۲۰ تا ۴۴۰ کیلومتر اعلام شده است.

فضای کابین اسمارت ۱ محیطی کاملا مینیمال را پیش روی مخاطب قرار می دهد تا فناوری را در ترکیبی جذاب از سادگی و کیفیت احساس کند. نمایشگر ۱۲.۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر ۹.۲ اینچی اطلاعات کیلومتر از جذابیت های اصلی این بخش است. لوگوی سیستم صوتی از برند حرفه ای بیتس نیز در بلندگوها قابل مشاهده است.

به قیمت و زمان حضور در بازار اشاره ای نشده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar