کمپر استوری تلر رم ۵۵۰۰

چهارشنبه 12 مهر 02 ساعت 08:52
کمپر استوری تلر رم 5500

سیستم فنربندی فعال و قاب عایق فضای راحت این کمپر آن را از حرکات خودرو مصون نگه می‌دارد.

استوری‌تلر اورلند (Storyteller Overland) از نسخه جدید کمپر آفرود خود بر پایه دوج رم ۵۵۰۰ پرده‌برداری کرده است. این دستگاه که به‌عنوان پرچمدار این شرکت شناخته می‌شود با قیمت پایه ۳۹۸,۷۸۶ دلار به فروش خواهد رسید و تا چهارک آخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود.

نورپردازی ۳۶۰ درجه و طراحی خشن از نخستین المان‌هایی به شمار می‌روند که در اولین برخورد نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. محفظه کابین بالای سقف فرمی بالارونده دارد و سپس تا انتهای بدنه ادامه پیدا کرده است. یک زیرقاب ضدپیچش بین فضای استراحت کمپر و شاسی اصلی خودرو قرار گرفته است که به هر دو بخشش اجازه می‌دهد مستقل از یکدیگر حرکت کنند. وانت رم به سیستم فنربندی هیدرولیکی متصل شده تا تکان‌های بدنه را بیش‌ازپیش کنترل کند. سیستم بکسل ۹ تنی هم آن را برای خروج از شرایط دشوار آماده‌تر می‌کند.

حمام کمپر استوری‌تلر با فضای مناسبی که دارد واقعا مایه تحسین خریدار خواهد شد. تخت دونفره در بخش بالایی از فضا قرار گرفته است که به امکاناتی چون خروجی ۱۲ ولتی USB، ایستگاه شارژ ۱۱۰ ولتی و بی‌سیم مجهز شده است. صندلی‌های فضای اصلی کمپر به یک تخت دونفره دیگر تبدیل می‌شوند. پنجره‌های ۲۷۰ درجه‌ای این وانت RV هم فضا و دیدی مناسب را برای کاربران فراهم می‌کنند.

آشپرخانه شامل یک نوع اجاق مایکروویو، سرخ‌کن بادی و دو اجاق خوراک‌پزی برقی ۱۸۰۰ واتی می‌شود. فضایی ۱۹۵ لیتری هم به یخچال و یخدان اختصاص داده شده است که در کنار ۲۲۷ لیتر فضای اختصاص برای قراردادن وسایل پکیج امکانات این کمپر وانت را تکمیل می‌کند. جنس مواد به‌کاررفته در طراحی کابین چوب است که گوشه‌های آن را پر کرده و با چرم صندلی‌ها کاملا هماهنگی ایجاد می‌کند. سیستم نورپردازی داخلی قابلیت تنظیم نور و حالت را دارند که به کاربران امکان ایجاد فضای دلخواهشان کمک می‌کند.

بین دیوارهای داخلی و بیرونی کمپر یک لایه فوم به ضخامت ۲ اینچ قرار گرفته است که نقش عایق گرمایی و صوتی را بازی می‌کند. کابین به یک گرم‌کن با ظرفیت ۱۰ هزار BTU و یک سیستم تهویه‌مطبوعی ۱۵ هزار BTU هم تجهیز شده که کیفیت هوا و دمای کابین را تنظیم می‌کنند. کمپر استوری‌تلر توان ذخیره ۴۴۵ لیتر آب آشامیدنی و ۱۵۱ لیتر آب مخصوص شست‌وشو را دارد. توالت آن ۱۸ فضایی ۱۸ لیتری دارد.

موتور رم استفاده‌شده در ساخت این کمپر یک واحد ۶.۷ لیتری توربودیزل است کع ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت و گشتاور یادشده هم نهایتا ازطریق یک جعبه‌دنده ۶ سرعتی خودکار به هرچهارچرخ منتقل می‌شوند. همه این مجموعه توسط مخزن سوخت ۱۹۶ لیتری سوخت تغذیه می‌شود که با دیزل پر خواهد شد. برق این کمپر از طریق سیستم‌های خورشیدی ۱,۳۲۵ واتی روی سقف تامین می‌شود که با اتصال به اینورتر ۳ هزار واتی و سیستم M پاور ۱۶.۸ کیلووات ساعتی کار می‌کند.

«جفری هانتر»، مدیرعامل استوری‌تلر اورلند، درباره محصول تازه‌اش می‌گوید:

ماه همیشه به‌دنبال یک جهش بزرگ رو به جلو بوده‌ایم تا ماجراجویی را برای قشر بیشتری از مردم ممکن کنیم؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که قدم بعدی‌مان یک وانت کمپر باشد.

استوری‌تلر اورلند پیشتر در سال ۲۰۲۱ از ون‌های کمپر خود رونمایی کرده بود. نظر شما درباره محصول تازه‌نفس این شرکت چیست؟ آیا این محصولات در بازار کشور ما هم طرفدار خواهند داشت؟!

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar