ستاره های فوتبال گران ترین خودروها را در اختیار دارند!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ستاره های فوتبال گران ترین خودروها را در اختیار دارند!

قسمت عمده ای از ول خرجی هایی که اطراف فوتبالیست های مشهور دنیا رخ می دهد، به دلیل حفظ پرستیژ و ابزاری برای فخرفروشی آنها ست مانند خرید چند آپارتمان در چند جای مختلف دنیا، مالکیت قصری تاریخی، هواپیمای شخصی، کشتی تفریحی و خیلی چیزهای دیگر.

داستان خودروهای میلیونی ستاره های فوتبال هم یکی از آن جنون های حول فوتبال است؛ جنونی که موجب شده بهترین برندهای خودروسازی جهان، حتما نماینده ای در پارکینگ خانه ستاره های فوتبال داشته باشند. شاید کمتر کسی در شهر بارسلون، لئو مسی را حین رانندگی با مازراتی معروفش، دیده باشد؛ یا زلاتان برای تکمیل کردن کلکسیون شخصی اش ماشینی را خریداری می کند که خودش وارد خودرو هم نشده است.

لیونل مسی؛ مازراتی گران توریسمو

گران ترین خودروها

قیمت: ۲.۵ میلیون دلار

ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا برخلاف خانه نه چندان مجللش در شهر بارسلون - که جزء ۲۰ خانه مجلل فوتبالیست های دنیا هم به شمار نمی رود - به شدت آدم ماشین بازی است. از مازراتی ۲.۵ میلیون یورویی، تا نکسوس و تویوتا، به علاوه دو فراری، دو آئودی و یک دوج هشت خودروی داخل پارکینگ خانه مسی هستند؛ خودروهایی که ارزش همه شان حدود ۹ میلیون یورو تخمین زده می شود؛ نکته جالب مورد گران ترین خودرو لیونل مسی این است که علی دایی هم یکی از همین مازراتی های گراند توریسمو را وارد کرده است و با همین ماشین سر تمرین سایپا می رود.

وین رونی؛ آستون مارتین ونکوئیس

گران ترین خودروها

قیمت: ۳۵۰ هزار دلار

در افسانه های بچه ها، کارهای غیرممکن را به موجوداتی مثل اسب تک شاخ وصل می کردند و همین علت کافی بود تا سازندگان آستون مارتین ونکوئیس هم نام آخرین مدل شان را «تک شاخ» بگذارند که قابلیت های شگف انگیزی دارد. محصولات آستون مارتین خریدار های زیادی میان جماعت فوتبالیست ندارند؛ به جز انگلیسی ها که ترجیح می دهند خودرو وطنی خودشان را استفاده کنند. برای همین هم کاپیتان سابق سه شیرها گران ترین پولی را که بابت خودرو های خانه اش پرداخت کرده، برای یک آستون مارتین انگلیسی بوده است. هر چند که ۳۵۰ هزار دلار برای خودرویی که به سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت می رسد. پول خیلی زیادی هم به حساب نمی آید. وین رونی میان تمام انگلیسی ها به ولخرجی معروف است و مدیر برنامه سابقش یک بار اعتراف کرده بود که رونی هفته ای ۵۰ هزار دلار پول را دور می ریزد.

مسوت اوزیل؛ فراری ۴۵۸

گران ترین خودروها

قیمت: ۳۸۰ هزار یورو

دنیای فوتبال برای مسموت اوزیل بدون هیجان دنبال می شود و این روزها بزرگ ترین دغدغه اش در آرسنال افزایش حقوق هشت میلیون یورویی اش است و انگیزه دیگری در لندن برای قهرمانی و کسب جام ندارد. زندگی شخصی هافبک آلمانی هم پر از هیجان های ممنوعه ای مانند استعمال دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی است. طبیعی است که چنین آدمی خودرویی را انتخاب کند که جای خالی هیجان فوتبال را در زندگی اش پر کند و برای همین هم سراغ فراری ۴۵۸ رفته است؛ برندی که معمولا در تولید و ساخت خودرو های مسابقه ای فعالیت می کند . غولی که ظرف مدت سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می رسد و تا ۳۲۰ کیلومتر هم افزایش می یابد.

فرانک لمپارد؛ فراری لافراری

گران ترین خودروها

قیمت: ۱.۴ میلیون دلار

در زمان بازی در وستهام و چلسی، فرانک لمپارد به این شهرت داشت که سبک زندگی بیش از حد لاکچری را برگزیده بود. از قلعه ی قرن هفدهمی که در یورکشایر خریده بود و تعطیلاتش را در آن سپری می کرد، تا آپارتمان ۱۲ میلیون دلاری مجهزی که در لندن داشت. فرانک لمپارد بعد از بستن قرارداد با نیویورک سیتی، یکی از آخرین مدل های فراری را هم خریداری کرد تا دوری از اروپا چندان هم اذیت کننده نباشد. فراری لافراری باشکوه ترین غول کارخانه فراری به شمار می آید که در تست های کارخانه به سرعت عجیب ۳۶۰ کیلومتر هم رسیده است و ۱.۴ میلیون دلار پول برای داشتن این خودرو نیاز است. گرچه این خودرو در برابر آپارتمان ۱۵ میلیون دلاری لمپارد در نیویورک، پول چندانی به شمار نمی آید.

گرت بیل؛ آئودی وایت آر ۸

گران ترین خودروها

 

قیمت: ۲۸۰ هزار دلار

نکته جالب درباره گرت بیل این است که در مادرید همه او را فقط با یک خودرو در خیابان های شهر می بینند و گرت بیل برخلاف بیشتر ستاره های دنیای فوتبال اعتقادی به استفاده از چند خودرو ندارد. کار دشواری نیست که او را خسیس ترین فوتبالیست ثروتمند دنیا لقب دهیم. آئودی وایت آر ۸ گرت بیل، هدیه ای بود که مدیران این کارخانه آلمانی به ستاره ولزی دادند و گرت بیل از سال ۲۰۱۴ که این هدیه را دریافت کرده، همیشه سوار آن بوده و هیچ ماشین دیگری نداشته است. قیمت آئودی آر ۸ هم میان ۱۰ اتومبیل گرانقیمت آخرین رتبه را کسب کرده است.

کریس رونالدو؛ لامبورگینی اونتادور

گران ترین خودروها

قیمت: ۲.۵ میلیون دلار

پافشاری کریس رونالدو برای لاکچری زندگی کردن یکی از ویژگی های اخلاقی این ستاره پرتغالی است. کافی است مستند «رونالدو» را که داستان زندگی اوست، دیده باشید تا از هشت خودرویی که در پارکینگ خانه اش پارک شده اند، آگاه شوید. هر چند در زمان ساخته شدن مستند، کریس رونالدو هنوز پادشاه ماشین ها را خریداری نکرده بود. دقیقا یک روز بعد از برد ۱-۶ رئالی ها برابر بتیس، کریس رونالدو از لامبورگینی اونتادور مشکی رنگش رونمایی کرد؛ خودرویی که کریس رونالدو را صاحب گرانقیمت ترین خودروی جهان کرد. لامبورگینی ۴.۵ میلیون دلاری کریس رونالدو هم در دنیای فوتبالیست ها دست نیافتنی به نظر می رسند و هم او را بالاتر از رقیب ازلی - ابدی اش لئو مسی که یک مازراتی گران توریسمو دارد، قرار می دهد.

رونالدینیو؛ بوگاتی ویرون

گران ترین خودروها

قیمت: ۱.۷ میلیون دلار

«رونالدینیو» تنها ستاره دنیای فوتبال محسوب می شود که دستی هم بر آتش دنیای رالی دارد و با بوگاتی ویرون سیاه دوست داشتنی اش در پیست های حرفه ای اروپا مثل لوگزامبورگ هم مانور می دهد و به سرعتی بالای ۳۰۰ کیلومتر رسیده است. رونالدینیو البته به سنت بقیه برزیلی ها هم وفادار مانده و مثل ستاره های سلسائو یک خودروی هامر هم در پارکینگ خانه اش نگهداری می کند تا بعد از کاکا، مارسلو، دنی آلوز و ویلیان، پنجمین برزیلی باشد که هامر خریداری کرده است. ستاره سابق بارسلونا این روزها به دور از دنیای فوتبال ،محبوب ترین ورزش جهان، مشغول ویراژ دادن در پیست های آماتوری اروپاست و لقب راننده ترین ستاره فوتبال هم برازنده اوست.

ساموئل اتوئو؛ بوگاتی ویرون

گران ترین خودروها

 

قیمت: ۱.۷ میلیون دلار

«ساموئل اتوئو» کلکسیونی از خودرو ها و گوشی های موبایل گران قیمت را در خانه اش دارد. مهاجم کامرونی علت این ولخرجی هایش را یک بار اعلام کرده است: «برای این که بتوانید به عنوان یک مهاجم تماشاگران و هواداران تیم تان را خوشحال کنید، اول باید خودتان را خوشحال کنید.» برای همین هم اتوئو چهار خودرو با ارزش قیمتی حدود چهار میلیون دلاررا در پارکینگ خانه اش دارد.

«بوگاتی ویرون» رتبه اول را بین خودرو های با ارزش اتوئو به خود اختصاص داده است. رتبه دوم به «آستون مارتین» ۱.۲ میلیون دلاری تعلق دارد. رتبه سوم به «میباخ زناتک» رسیده که حدود یک میلیون دلار ارزش گذاری شده و چهارمین خودروی لاکچری مهاجم سیاه پوست سابق چلسی و بارسلونا، دوباره یک برند تکراری است؛ آستون مارتین وی ۱۲ که ۵۰۰ هزار دلار می ارزد، نکته عجیب درباره مهاجم کامرونی این بود که او تا توانسته سعی کرده خودش را خوشحال کند؛ حتی این روزها که دیگراز دنیای فوتبال خداحافظی کرده و به استراحت مشغول است.

زلاتان ابراهیموویچ؛ پورشه اسپایدر ۹۱۸

گران ترین خودروها

قیمت: ۶۰۰ هزار دلار

سه سال پیش زلاتان با یکی از مدل های قدیمی تر پورشه اسپایدر در سوئد تصادف کرد و با وجود خسارت شدید به ماشین، خود زلاتان هیچ آسیبی ندید. همین اتفاق دلیل خوبی است برای این که زلاتان دوباره به این برند اعتماد کند و پورشه اسپایدر ۹۱۸ سوار شود. از اواخر سال ۲۰۱۶ کمپانی پورشه آغاز به تولید آخرین محصول کارخانه اش کرد و یک سال بعد دقیقا ۹۱۸ تا از این خودرو را تولید کرد.

نیمار؛ آپولو آرو

گران ترین خودروها

قیمت: ۱.۴ میلیون دلار

کمپانی گامبرت زمانی سریع ترین خودروهای جهان را تولید می کرد اما از اواخر سال ۲۰۰۹ رقابت برای تولید سریع ترین خودروهای دنیا را به بوگاتی و فراری واگذار کرد. کمپانی گامبرت سال ۲۰۱۶ با محصولی جدید دوباره به عرصه رقابت با برندهای سریع دنیا برگشت و از آپولو آرو رونمایی کرد؛ ماشینی که این روزها نیمار در پاریس یکی از آنها را سوار می شود و جزء خاص ترین ماشین های دنیا به شمار می رود؛ خودرویی که تنها ۱۳ دستگاه از آن تولید شده که یکی از آن ها در اختیار نیمار است و برای این خاص بودن مجبور شده بیش از یک میلیون دلار پرداخت کند.

هفته نامه همشهری جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar