فروش محصولات تویوتا رشد قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد

یکشنبه 7 بهمن 97 ساعت 10:57
فروش محصولات تویوتا رشد قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد

کمپانی خودروسازی تویوتا اعلام کرده که قصد دارد میزان فروش خود را در بازار چین به میزان هشت درصد افزایش داده و در سال جاری ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو را در این کشور به فروش برساند.

با توجه به جمعیت بسیار بالا و تنوع سلایق متقاضیان، بازار چین همواره از اهمیت خاص و بسزایی برای کمپانی‌های خودروسازی و غول‌های فناوری برخوردار است و تولیدکنندگان هم توجه ویژه‌ای به میزان فروش و درصد موفقیت در این بازار دارند.

اکنون اخیراً کمپانی خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که در نظر دارد میزان فروش خود را در بازار چین با هشت درصد افزایش به ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو در سال جاری میلادی برساند که این رقم در مقایسه با ۱.۴۷ میلیون دستگاه خودروهای تویوتایی که در سال ۲۰۱۸ میلادی در چین به فروش رفت، رشد قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد.

این رقم همچنین نسبت به میزان فروش تویوتا در سال ۲۰۱۷ میلادی، شاهد یک رشد و افزایش ۱۴.۳ درصدی بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، این خبر در حالی منتشر شده است که خیلی از کمپانی‌های خودروسازی خارجی فعال در چین با توجه به احتمال تداوم جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده آمریکا و همچنین پیش بینی بحران‌های اقتصادی و کاهش نرخ رشد اقتصاد جهانی همگی برآورد کرده‌اند که سال سخت و دشواری را از لحاظ میزان فروش سپری خواهند کرد و ممکن است میزان سودآوری و درآمدزایی آنها با کاهش قابل توجهی مواجه شود.

انجمن خودروسازان فعال در چین (CAAM) هم در ماه جاری پیش بینی کرده است که میزان فروش خودرو در بازار این کشور هیچ رشدی را در سال جاری میلادی تجربه نخواهد کرد و به نظر می‌رسد میزان فروش کل آن در سال ۲۰۱۹ میلادی بدون تغییر چشمگیری نسبت به سال پیش، همان ۲۸.۱ میلیون دستگاه باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar