نگاهی به محبوب‌ترین برندهای خودرویی در گوگل

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
نگاهی به محبوب‌ترین برندهای خودرویی در گوگل

شرکت بیمه Veygo لیستی از محبوب‌ترین برندهای خودرویی دنیا در موتور جست و جوی گوگل منتشر کرده و با نگاهی به آن متوجه می‌شویم که خودروسازهای آسیایی بیشترین میزان جست و جوها را در گوگل به خود اختصاص داده‌اند.

سال پیش، محبوب‌ترین برند خودرویی گوگل تویوتا بود که در ۵۷ کشور از ۱۷۱ کشوری که این تحقیق در آن‌ها انجام شده توانسته رتبه نخست را مختص خود کند. به طور میانگین، ماهانه ۷.۸ میلیون جست و جو برای تویوتا انجام شده است. در رتبه‌های بعدی با ۷ میلیون و ۶.۴ میلیون جست و جو به ترتیب هوندا و فورد قرار گرفته‌اند.

تویوتا در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، فنلاند و فیلیپین توانسته عنوان محبوب‌ترین برند خودرویی گوگل را به خود اختصاص دهد.

رتبه دوم بعد از تویوتا متعلق به بی ام و است که محبوب‌ترین برند خودرویی گوگل در ۲۵ کشور دنیا می‌باشد. در رتبه سوم هم مرسدس بنز با رتبه نخست جست و جوی گوکل ۲۳ کشور قرار دارد. لامبورگینی به عنوان یک شرکت سازنده ابرخودرو که سالیانه تیراژ تولید فوق العاده کمی دارد، توانسته با مطرح کردن خود به عنوان محبوب‌ترین برند خودرویی گوگل در ۱۲ کشور از جمله ونزوئلا رتبه چهارم را به خود اختصاص داد. شرکت تسلا نیز در هفت کشور از جمله نروژ، هلند و هنگ کنگ محبوب‌ترین شرکت خودرویی گوگل بوده است.

در حالی که تمامی شرکت‌های مذکور در گوگل محبوبیت فوق العاده بالایی دارند، چند خودروساز دیگر نیز هستند که بسیار کم مردم آن‌ها را در گوگل جست و جو کرده‌اند. به عنوان مثال، در لیست منتشر شده توسط Veygo شرکت پاگانی رتبه آخر را دارد و دو شرکت آکورا و کرایسلر هم اوضاع خیلی خوبی ندارند.

در ابتدای سال ۲۰۱۷ هم مطلبی مشابه منتشر شده بود که برندهای محبوب خودرویی گوگل را بر اساس کشور رتبه بندی کرده بود. در آن گزارش، تویوتا محبوب‌ترین برند خودرویی در ۷۴ کشور دنیا بود و بی ام و با ۵۱ کشور که بیشترشان در اروپا و آفریقا واقع شده بودند رتبه دوم را داشت.

منبع ترجمه: Cars coops

نگاهی به محبوب‌ترین برندهای خودرویی در گوگل

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar