افزایش ۳۹ درصدی تولیدات ایران خودرو

شنبه 15 شهریور 99 ساعت 13:05
افزایش 39 درصدی تولیدات ایران خودرو

تولید خودروی کشور در بخش سواری در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال اخیر، با افزایش نزدیک به ۲۰ درصدی همراه بود که در این بین شرکت صنعتی ایران خودرو با افزایش نزدیک به ۳۹ درصدی در تیراژ تولید سواری، بیش از هفت درصد سهم بازار خود را افزایش داده است.

ایران خودرو موفق شده در پنج ماه نخست امسال ۱۸۸ هزار و ۲۲۳ دستگاه خودروی سواری را تولید کند. این خودروساز هم اکنون ۵۴ درصد سهم بازار خودروی سواری کشور را در اختیار دارد.

شرکت صنعتی ایران خودرو همچنین در بخش خودروهای تجاری و سنگین هم توانسته در همین بازه زمانی افزایش نزدیک به ۱۷۱ درصدی در تیراژ تولید و ۱۰.۵ درصدی در سهم بازار این بخش را به ثبت برساند.

این خودروساز بزرگ کشور در مجموع توانسته در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال اخیر، با افزایش ۴۰ درصدی، تیراژ تولید در دو بخش سواری و تجاری را به ۱۹۲ هزار دستگاه برساند. در مردادماه امسال تولید شرکت صنعتی ایران خودور با ۸۴ درصد افزایش به حدود ۳۲ هزار دستگاه رسیده است. این عدد نسبت به تولید در مدت مشابه سال اخیر ۱۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش داشته است.

شرکت صنعتی ایران خودرو با همت والای زنجیره تامین، همدلی مجموعه کارکنان و مدیریت صحیح منابع تولید، توانسته از کل تولید خودرو در کشور در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال اخیر با افزایش هفت درصدی سهم بازار، سهم محصولات خود را به ۵۴ درصد برساند.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar