تعهدات معوق بعضی از محصولات ایران خودرو به روز شد

بروزرسانی در: دوشنبه 1 مهر 98 ساعت 22:55
تعهدات معوق بعضی از محصولات ایران خودرو به روز شد

با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در زمینه تأمین و تولید خودرو، ایران خودرو بعضی از تعهدات معوقه محصولات خود را به روز کرده و به روزرسانی تعهدات دیگر محصولات هم در دستور کار قرار دارد.

تعهدات پژو پارس ELX XUM ، پژو پارس اتوماتیک، هایما اس ۵، دنا پلاس و سمند EF7 بنزینی بنزینی به روز شده و تعهدات به جا مانده و معوق محصولات پژو۴۰۵ بنزینی و دوگانه سوز هم به زودی اجرا و به روز خواهد شد.

برمبنای این گزارش، با تدابیر اندیشیده شده از طرف مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو و بازنگری در قراردادهای موجود با سازندگان، به زودی رونق به خطوط تولید این خودروساز بازگشته و شرایط تولید و تحویل خودرو به مشتریان بهبود خواهد یافت. برهمین اساس،‌ تحویل روزانه دوهزار دستگاه خودرو به مشتریان به زودی محقق خواهد شد.

فروش اموال و دارایی‌های غیرمولد، بهبود ساختارهای مالی با هدف کاهش هزینه‌های تولید و اجرای برنامه‌های فروش فوری از جمله اقدامات و تلاش‌های فعلی ایران خودرو است که نتایج آن درکوتاه مدت منجربه افزایش تولید و عرضه خودرو و ایجاد تعادل در بازار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید،‌ شرکت صنعتی ایران خودرو از سال پیش تاکنون توانسته بیش از ۵۱۴ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده و در شرایط تحریم و مشکلات در تأمین قطعات، به تولید و عرضه خودرو ادامه دهد و هم اکنون نیزاقدامات با هدف عرضه درراستای حذف دلالان و واسطه‌ها ( با افزایش تولید )‌ منجر به ثبات و کاهش قیمت خودرو در بازار شده است .

ایکوپرس

قیمت محصولات ایران خودرو 

فروش فوری ایران خودرو 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar