در بازار خریدار و فروشنده واقعی وجود ندارد

سه شنبه 28 دی 00 ساعت 12:11
در بازار خریدار و فروشنده واقعی وجود ندارد

همچنان در بازار، خریدار رغبتی به خرید خودرو ندارد و از آن طرف فروشنده نیز برای سود بیشتر رقم‌های بالایی را پیشنهاد می‌کند. هرچند قیمت دلار روند کاهشی داشته است ولی اخبار مختلف از مذاکرات عاملی شده تا همه به نوعی دست از خرید بردارند تا سرنوشت بازار  بعد از مذاکرات مشخص شود. علاوه بر این بازار شاهد افزایش عرضه محصولات از سوی خودروسازان هم نیست. این در حالی است که قرار بود با ورود سازمان بازرسی روند تکمیل خودروهای ناقص آغاز شود.

بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد قیمتها نسبت به هفته گذشته نوسان داشته است به نحوی که پراید ۱۱۱ به مرز ۱۹۰ میلیون تومان رسیده و با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین رانا ال ایکس با قیمت ۲۴۹ میلیون تومان، ساینا ۱۹۳ میلیون تومان، تیبادو ۱۸۷ میلیون تومان، کوئیک دنده ای ۱۹۶ میلیون تومان، پژو۲۰۷اتوماتیک ۵۵۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار ۳۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۳۴ میلیون تومان، پژو پارس ۲۸۴ میلیون تومان معامله می شود.

علاوه بر این  سمند ال ایکس ۲۶۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۲۷۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۲۷۳ میلیون تومان، دنا معمولی ۳۶۲ میلیون تومان، دنا پلاس دنده ای توربو ۴۹۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده ای ۳۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar