فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومان اموال مازاد سایپا

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:07
فروش 1200 میلیارد تومان اموال مازاد سایپا

شرکت خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد ۵ فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان را برای فروش به مزایده بگذارد.

شرکت خودروسازی سایپا در اطلاعیه فروش املاک خود، ۵ فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود را برای فروش به مزایده گذاشته که ارزش کل آنها، ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

در آگهی مزایده فروش املاک آمده است: شرکت خودروسازی سایپا اصالتاً و وکالتا در نظر دارد املاک مشروحه ذیل را در تهران و دیگر استانها از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی واگذار نماید. لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و فرم شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به استثنای روزهای تعطیل به مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ درج آگهی به نشانی گروه سایپا واقع در تهران- کیلومتر ۱۵ بزرگراه شهید لشگری واحد مدیریت امور سرمایه گذاری و بررسی‌های اقتصادی مراجعه نمایند.

ساختمان اکباتان واقع در خیابان اکباتان، مجتمع الهیه واقع در خیابان فرشته، ملک قائم شهر واقع در قائم شهر، ملک پلاسکوکار واقع در میدان فتح و زمین ایزدشهر واقع در استان مازندران در این مزایده واگذار می‌شود.

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar