افزایش قیمت برخی از خودروهای پر تیراژ داخلی

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 21:15
افزایش قیمت برخی از خودروهای پر تیراژ داخلی

گزارش‌ها از بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت بعضی از خودروهای پرتیراژ داخلی نسبت به هفته پیش است.

یکی از بیشترین افزایش قیمت‌ها مربوط به خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ است. قیمت این خودرو سه‌شنبه هفته پیش ۹۱ میلیون تومان بوده، ولی دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش داشته و به ۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته پیش به ۷۸ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت پژو پارس، رانا LX و تیبا هم با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

در این بین کمترین افزایش قیمت هم مربوط به پراید ۱۳۱ است که قیمت‌ آن‌ با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی‌ به ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت پژو ۴۰۵ GLX، سایپا ۱۱۱ و ساینا طی یک هفته اخیر تغییری نداشته و این سه خودرو امروز به ترتیب به قیمت ۷۱، ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

سمند LX و پراید ۱۵۱ هم تنها خودروهایی بودند که قیمت آن‌ها در یک هفته پیش کاهش داشته، به صورتی که قیمت سمند با کاهش یک میلیون تومانی به ۷۳ میلیون تومان رسیده و پراید ۱۵۱ هم امروز در بازار به قیمت ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که حاکی از کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت این خودرو در بازار است.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar