اعضای باند سند نمره کار خودروهای سواری دستگیر شدند

یکشنبه 24 شهریور 98 ساعت 15:11
اعضای باند سند نمره کار خودروهای سواری دستگیر شدند

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو تن از اعضای باند سند نمره کار خودروهای سواری خبر داد.

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی در این خصوص اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی به نام «کامران» اقدام به خرید چند دستگاه خودروی سواری تصادفی پژو از شهر مشهد کرده و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی خودروها را بازسازی و به فروش رسانده و خودروها اکنون در حال رفت و آمد در شهر تهران است.

وی ادامه داد: با بررسی دقیق‌تر و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد شغل فردی که کامران با وی در شهر مشهد ارتباط دارد، خرید خودروهای تصادفی است. در دیگر تحقیقات پلیسی هم مشخص شد که بتازگی این فرد شمار خودروی تصادفی به کامران فروخته است.

سرهنگ میرزکی افزود: در پایش های اطلاعاتی کارآگاهان معلوم شد که خودروهای فروخته شده پس از گذشت مدت زمان کوتاهی توسط متهمان بازسازی و به فروش رسیده است. با توقیف خودروها و انجام اقدامات کارشناسی معلوم شد خودروها فاقد اصالت و دارای قطعات غیر فابریک از نوع خودروهای سرقتی سند نمره هستند.

وی با ذکر اینکه شناسایی محل سکونت و اختفای متهم در دستور کار کارآگاهان معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه قرار گرفت و مشخص شد که متهم اصلی پرونده، اهل و ساکن شهرستان بناب است گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی‌های قضایی تیمی از ماموران اداره دوم پلیس آگاهی پایتخت به شهرستان بناب اعزام شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، وی را پیش از ورود به محل سکونتش دستگیر کردند.

به گفته وی در بازرسی از مخفگیاه متهم شماری اسناد و مدارک مربوط به خرید و فروش خودرو و مدارک شماری قطعات خودروی سواری تصادفی کشف شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: تاکنون چهار دستگاه خودروی سرقتی سند نمره کشف و مالباختگان آنها شناسایی شدند و تحقیق برای شناسایی همدستان وی و کشف دیگر جرائم مشابه از متهمان ادامه دارد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar