بد قولی خودروسازان در تحویل خودروها ادامه دارد

دوشنبه 4 شهریور 98 ساعت 14:49
بد قولی خودروسازان در تحویل خودروها ادامه دارد

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس عقیده دارد هرچند خودروسازان متعهد شدند تا دی ماه سال جاری خودروهای پیش فروش شده را تحویل دهند ولی وضعیت کنونی حکایت از به تأخیر افتادن دوباره تحویل خودروها دارد.

عبدالله رضیان عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدقولی خودروسازان در تحویل خودروهای پیش فروش شده، گفت: صنعت خودرو در وضعیت جدید با التهاب شدیدی مواجه است چون که از یک طرف واردات چهارچرخ‌ها ممنوع است و از طرف دیگر تیراژ تولیدات داخلی در اثر اتفاقات روزهای گذشته کاهش پیدا می‌کند بنابراین تحویل خودروهای پیش فروش شده با مشکلاتی بیش از گذشته مواجه می‌شود.

هرچند ایران خودرو و سایپا متعهد شدند تمام خودروهای پیش فروش شده را تا دی ماه تحویل دهند ولی به نظر می‌رسد نتوانند به وعده خود عمل کنند و این امر حداقل ۳ تا ۴ ماه به تأخیر می افتد

بیشترین مطالبات مردم درباره خودروهای پیش فروش شده است

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون بیشترین مطالبات مردم در خصوص خودروهای پیش فروش شده است درحالیکه خودرو کالایی مصرفی بوده و باید به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد نه اینکه مردم برای دریافت خودرویی مثل پراید بارها به نمایندگان مراجعه کنند.

مشکلات مدیریتی که در خودروسازی‌های ایجاد شد، تیراژ آنها را کاهش می‌دهد

وی با ذکر اینکه مشکلات مدیریتی که در خودروسازی‌های ایجاد شد، تیراژ آنها را کاهش می‌دهد، اظهار کرد: هرچند ایران خودرو و سایپا متعهد شدند تمام خودروهای پیش فروش شده را تا دی ماهتحویل دهند ولی به نظر می‌رسد نتوانند به وعده خود عمل کنند و این عمل حداقل ۳ تا ۴ ماه به تأخیر می افتد.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند خودروسازان وعده تحویل خودروهای پیش فروش شده را دادند ولی براساس وضعیت کنونی صنعت خودروسازی، این تعهد هم اجرایی نمی‌شود که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت از بروز چنین امری جلوگیری کند.

خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar