تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه

بروزرسانی در: یکشنبه 1 مرداد 02 ساعت 13:38
تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه

محصولات برند لوکس مدیران خودرو با نام فونیکس، از سال گذشته با خودرو های جذابی همچون FX، تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پرو مکس، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو وارد بازار ایران شدند. در ماه‌ های اخیر، به تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌ های خودروسازی داخلی از جمله شرکت مدیران خودرو موظف شده‌اند تا خودرو های خود را تنها از طریق سامانه یکپارچه عرضه کنند. در این راستا، مرحله دوم سامانه یکپارچه برگزار شد و شرکت مدیران خودرو، خودرو های خود از جمله یک مدل جدید (X22 Pro MT) را در این مرحله به بازار عرضه کرد.

تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه فونیکس

افرادی که در این مرحله از سامانه یکپارچه خودرو های برند فونیکس را انتخاب کرده و پیامک تکمیل ثبت نام از سوی شرکت مدیران خودرو را دریافت کرده‌ اند، از تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۲ تا ۷ مرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند تا فرآیند تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند. برای تکمیل ثبت نام فونیکس در سامانه یکپارچه، می‌توانید به یکی از شعب خسروانی ۱۹۳ مراجعه کرده و تکمیل ثبت نام خود را به انجام برسانید. همچنین در صورت عدم امکان مراجعه حضوری، می‌ توانید از طریق وبسایت خسروانی ۱۹۳ و انتخاب فرم "تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه" طبق تصویر زیر، از کارشناسان ما بخواهید تا این فرآیند را برای شما انجام دهند.

شرایط تکمیل ثبت نام فاز دوم سامانه یکپارچه

در این مرحله  از تکمیل ثبت نام محصولات فونیکس در سامانه یکپارچه، افرادی که تاریخ تحویل خودرو هایشان تابستان ۱۴۰۲ میباشد، حداکثر تا ۷ مرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند تا ۳۰ درصد از مبلغ خودرو را پرداخت نمایند. توجه داشته باشید که عدم واریز وجه به معنای انصراف از طرح می‌باشد.

آیا امکان تغییر خودروی انتخابی وجود دارد؟

طبق آخرین ابلاغیه فونیکس، احراز شدگان تابستان محصولات فونیکس در سامانه یکپارچه میتوانند خودرو‌های انتخابی خود را به FX تغییر دهند.

روش‌ های تکمیل ثبت نام فاز دوم

همانطور که پیش‌ تر اشاره شد، افرادی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو های برند فونیکس را انتخاب کرده ‌اند و پیامک تکمیل ثبت برای آن‌ها ارسال شده، میتوانند برای تکمیل ثبت نام از دو روش زیر استفاده نمایند:

۱.      تکمیل ثبت نام حضوری فاز دوم فونیکس:

برای تکمیل ثبت نام در فاز دوم سامانه یکپارچه برای محصولات فونیکس، میتوانید به یکی از شعب خسروانی ۱۹۳ مراجعه کنید و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهید. در این راستا، شعبه ‌های زیر امکان خدمت‌ رسانی را دارند:

·         شعبه استاد معین:

آدرس: تهران، یادگار امام جنوب، خیابان دامپزشکی، بلوار استاد معین، ابتدای طوس شرقی، پلاک ۵۵۹

تلفن: ۶۶۰۳۴۶۶۰

·         شعبه تهرانپارس:

آدرس: تهران، فلکه چهارم تهرانپارس، ابتدای وفادار شرقی، پلاک ۱۰۵۶

تلفن: ۷۷۰۴۷۲۴۵

·         شعبه شریعتی:

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، بعد از متروی قیطریه، جنب بن بست حقیقت خواه

تلفن: ۲۲۰۰۳۳۰۰

·         کارشو پالادیوم:

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه همکف

تلفن: ۲۲۰۰۳۳۰۰

۲.      تکمیل ثبت نام فاز دوم فونیکس به صورت غیر حضوری:

برای انجام تکمیل ثبت نام بدون نیاز به مراجعه به شعب خسروانی، میتوانید وارد وبسایت خسروانی ۱۹۳ شده و از طریق منو گزینه "ثبت نام مدیران خودرو" را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، در باکس مربوط به فرم، دو گزینه وجود دارد. گزینه مربوط به تکمیل ثبت نام را انتخاب کنید و پس از تکمیل اطلاعات، بر روی دکمه "ثبت" کلیک کنید تا کارشناسان مجموعه خسروانی در کوتاهترین زمان، تکمیل ثبت نام شما را انجام دهند.

آیا امکان تکمیل ثبت نام مرحله دوم در نمایندگی‌ های خسروانی برای استان‌ های دیگر وجود دارد؟

بله؛ امکان تکمیل ثبت نام محصولات فونیکس در فاز دوم سامانه یکپارچه برای شهرستانی ‌های عزیز از طریق نمایندگی خسروانی وجود دارد. برای این کار می‌توانید طبق دستورالعمل گفته شده، تکمیل ثبت نام خود را از طریق وبسایت خسروانی انجام دهید و در موعد تحویل، خودرویتان را درب منزل خود تحویل بگیرید.

تاریخچه خسروانی

خسروانی ۱۹۳ به عنوان برند زیرمجموعه اتوخسروانی، با کد عاملیت ۱۹۳ و سه شعبه و یک کارشو، در اوایل دهه ۸۰ فعالیت خود را به عنوان نمایندگی مدیران خودرو آغاز کرد. مجموعه خسروانی همواره در ارائه خدمات خودرویی و طرح‌ های فروش پیشرو بوده است و به لطف اعتماد شما عزیزان، در ۵ سال متوالی از سال ۱۳۹۵ موفق به کسب رتبه یک فروش محصولات مدیران خودرو شد. همچنین تعمیرگاه خسروانی موفق به کسب رتبه A از سمت وزارت صنعت گردید.

مزایای انتخاب خسروانی ۱۹۳ به عنوان نمایندگی

انتخاب خسروانی ۱۹۳ به عنوان نمایندگی مدیران خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه می‌تواند مزایای قابل توجهی برای شما عزیزان داشته باشد که در ادامه به برخی از آن‌ ها اشاره می‌کنیم:

  • ارسال خودرو با خودرو بر
  • انجام تمام مراحل تکمیل ثبت نام توسط کارشناسان خسروانی
  • خدمات کاور و آپشن خودرو
  • خدمات تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش
  • قابل اعتماد بودن با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان
  • امکان خرید اقساطی خودرو
  • دسترسی به شعب در سراسر تهران

و مزایای مختلف دیگر که تجربه خرید بی ‌نظیری را برای شما خلق خواهد کرد.

از انتخاب شما سپاسگزاریم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar