شماره گذاری خودروهای نوشماره از صبح امروز آغاز شد

شنبه 8 دی 97 ساعت 11:51
شماره گذاری خودروهای نوشماره از صبح امروز آغاز شد

سرهنگ علی محمدی رئیس شماره گذاری پلیس راهور ناجا در مورد عدم شماره گذاری خودروهای نوشماره از ابتدای دی تا امروز، اعلام کرد: ساعتی پیش کار شماره گذاری خودروهای نوشماره شروع شد.

وی دلیل تأخیر به وجود آمده را در عملکرد خودروسازان دانست و تصریح کرد: هر سال اعتبار مجوز شماره گذاری خودروها تا ۱ دی است و باید خودروسازان پیش از اتمام اعتبار خودروهای خود برای دریافت مجوز جدید از سازمان استاندارد و محیط زیست اقدام می‌کردند.

وی گفت: تأخیر به وجود آمده به خاطر تأخیر خود شرکت‌ها در دریافت مجوز جدید بود، چون که تا مجوز جدید ارائه نشود، پلیس نمی‌تواند خودروها را شماره گذاری کند.

سرهنگ محمدی یادآوری کرد: پس از اینکه پلیس تأییدهای جدید را امروز دریافت کرد، کار شماره گذاری خودروهای نوشماره از صبح امروز آغاز شد؛ ۷۰ مدل تاکنون مجوزهای جدید خود را دریافت کرده‌اند و اگر خودرویی هنوز شماره گذاری نمی‌شود به خاطر این است که مجوزش را دریافت نکرده است.

این مقام ارشد پلیس راهور ناجا ادامه داد: برای تعویض پلاک هیچ مشکلی وجود نداشت و خلأ به وجود آمده به خاطر کندی کار خودروسازان بوده است؛ وگرنه مأموران پلیس راهور برای تعویض پلاک حاضر بودند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar