عرضه پارس LX برای نخستین بار با رینگ معمولی و قالپاق

شنبه 3 آذر 97 ساعت 11:06
عرضه پارس LX برای نخستین بار با رینگ معمولی و قالپاق

خودروسازی ایران در حالی به قهقرا می‌رود که سال پیش در این همین روزها خودروسازان بر طبل خودکفایی می‌کوبیدند.

عرضه پارس LX برای نخستین بار با رینگ معمولی و قالپاق، سند دیگری بر افتخارات خودروسازی ایران است. از ابتدای سال جاری تا به حال خودروسازان کشور به خاطر اعمال تحریم‌های جدید آمریکا، بدترین روزهای تولیدشان را می‌گذرانند و تک تک در حال حذف یا خود خودرو یا آپشن‌های آن خودرو هستند. خودرویی نظیر کوییک که سال پیش در تمام نمایشگاه‌های کشور در معرض دید عموم قرار گرفت با شعار خودرو ملی از طرف گروه سایپا معرفی شد اما خبرهای رسیده حاکی از آنست که که این خودرو به خاطر تحریم‌ها دیگر تولید نمی‌شود. خودروهایی نظیر برلیانس، سراتو، کلیه محصولات رنو، پراید ۱۱۱ و تیبا دوگانه سوز هم حال و روز خوبی ندارند و شرایط تولیدشان معلوم نیست.

اگر سری به محصولات ایران خودرو بزنیم و آمار تولید بگیریم هم بد نیست. خودروهای رنو گروه ایران خودرو و سوزوکی ویتارا خط تولیدشان به زودی متوقف می‌شود و اگر بتوانند فقط بخشی از تعهدات معوقه را جواب خواهند داد. در خصوص پژو ۲۰۰۸، گزارش‌های منتشر شده خیلی جالب نیست اما ایران خودرو ادعا دارد تمام پژو ۲۰۰۸ های پیش فروش شده را تحویل خواهد داد. خودروهایی نظیر دنا پلاس، پژو ۲۰۷ و پارس آل ایکس با موعد تحویل تیرماه اخیراً دعوتنامه تسویه حساب صادر شده و به دست متقاضیان خواهد رسید ولی با بعضی تغییرات در آپشن که به بعضی از آنها اشاره خواهد شد. حذف آپشن کروز کنترل و رینگ آلومینیومی خودروی دنا معمولی، حذف ۲ ایربگ از دنا پلاس، حذف رینگ آلومینیومی از خودروهای پژو ۲۰۷، پارس ال‌ایکس و سمند سورن و ...

عرضه پارس LX برای نخستین بار با رینگ معمولی و قالپاق

یکی از خودروسازان خصوصی کشور هم در حالی که یکی از محصولات خود را با فروش قطعی عرضه کرده بود هم اینک از متقاضیان خود ۷.۸ میلیون تومان درخواست کرده است که در نوع خود جالب است.

حال که تقریباً تمامی محصولات خودروسازان تا پایان سال ۹۸ پیش فروش شده است، در ماه‌های پیش رو شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟!

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "عرضه پارس LX برای نخستین بار با رینگ معمولی و قالپاق"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرشید
مهمان

فقط میتونم بگم ننگ به این فرغون سازان کثیف

Reza
مهمان

درود بر فرغون خرینان عزیز( یه شاسی با ۴ چرخ هم بزارن پیش فروش تحویل سال ۱۵۰۰ باز هم صف می کشن )