وقتی فوتبال مهم‌تر از صنعت خودرو می‌شود

بروزرسانی در: یکشنبه 24 آذر 98 ساعت 17:15
وقتی فوتبال مهم‌تر از صنعت خودرو می‌شود

استقلال مهم است، پرسپولیس هم؛ اما گویا آنقدر که این دو باشگاه مهم هستند، صنعت خودرو مهم نیست.

مهدی اسدی در ادامه یادداشت خود نوشت: نزدیک به ۱۰ روزی است که از وزارت ورزش تا وزارت امور خارجه از وکیل گرفته تا وصی همه راه افتاده‌اند تا پول مربی استقلال را به دستش برسانند تا او را به نیمکت استقلال برگردانند. این در حالی است که صنعت خودرو مدت‌هاست با مشکل انتقال پول رو به رو شده و هیچ‌کس خیالش هم نیست.

انتقال پول و کمبود نقدینگی به قدری حال صنعت خودرو و قطعه‌سازی را خراب کرده است که چندی پیش بود که صدای مدیرعامل کرمان موتور هم در آمد، البته که بانک مرکزی همان موقع قول همکاری داد، اما خبری شد؟ نشد.

با این وجود طی چند روز اخیر وکیل و وصی همه کارشان را گذاشته‌اند کنار و به دنبال رساندن پول به استراماچونی هستند.

ای‌کاش وزیر صنعت و آن همه معاونانش حداقل اندازه باشگاه استقلال به صنعت خودرو بها می‌دادند. گلویمان پاره شد آنقدر گفتیم که قطعه‌سازان و تولیدکنندگان داخلی برای یک خرید خارجی مواد اولیه یا کالای خاص چه بدبختی می‌کشند. کافی است تنها به عنوان رهگذر سری به جاده مخصوص بزنید تا ببینید وضعیت چگونه است.

مسئولان وزارت صنعت باید بدانند حتی اکنون هم زمان تصمیم گذشته و نفس صنعت خودرو به شمارش افتاده است و اگر کار از کار بگذرد، دیگر نمی‌توان کاری برای صنعت خودرو و قطعه‌سازی کرد.

به قول آنتونی رابینز که به سلطان انگیزه معروف است «تصمیمات ما هستند که سرنوشت ما را تعیین می‌کنند.» ولی وزارت صنعت آن طور که شواهد نشان می‌دهد، برنامه‌ای برای تصمیم ندارد و تنها تصمیماتش را از جلسه‌ای به جلسه دیگر و از کمیسیونی به کمیسیون دیگر ارجاع می‌دهد.

خودروبانک

تحریم و بنزین بهانه خودروسازان است

کاهش شدید عرضه، قیمت خودرو را افزایش داد

خودروسازان مجوز افزایش قیمت خودرو را ندارند

وجود ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی بلاتکلیف در گمرک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "وقتی فوتبال مهم‌تر از صنعت خودرو می‌شود"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
در آرزوی پراید لگن
مهمان

اون پول هایی که دزدی شده رو برگردونید،صنعت خودروسازی جوپ میگیره
خیلی هم کیفیت دارید که اعتراض هم میکنید؟