قانون ساماندهی صنعت خودرو در مجلس اصلاح خواهد شد

سه شنبه 17 آبان 01 ساعت 09:54
قانون ساماندهی صنعت خودرو در مجلس اصلاح خواهد شد

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.

جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف با حضور۲۰۳ نماینده آغاز شد.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه های مسوول در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بازرسی کل استان خراسان رضوی، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس است.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱، گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاههای اجرائی و سایر نهادها و گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی- تخصصی نیز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس است.

همچنین طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل و طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور هم برای دستور صحن علنی امروز مجلس پیش بینی شده است.

بررسی تقاضای دوفوریت درباره طرح الحاق یک ماده به آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و تقاضای دو فوریت درباره الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم برای دستور امروز صحن پیش بینی شده است.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar