امضای بدون واسطه قرارداد همکاری آذویکو و لوکسژن

شنبه 7 تیر 99 ساعت 16:32
امضای بدون واسطه قرارداد همکاری آذویکو و لوکسژن

بررسی ها نشان داد قرارداد همکاری شرکت آذویکو برای تولید خودروی لوکسژن بدون هیچ واسطه ای و به طور مستقیم با شرکت لوکسژن منعقد شده است .

اسفندماه سال پیش بود که زمزمه تولید محصولات لوکسژن در ایران توسط شرکت صنعت خودرو آذربایجان (آذویکو) به گوش رسید. بعضی سایت های خبری اعلام کردند که با توجه به تشدید تحریم های آمریکا و عدم همکاری شرکت سایک موتور در انتقال قطعات مورد نیاز شرکت آذویکو برای تولید خودروهای ام جی ۳۶۰ ٬ این شرکت موفق شده است قراردادی را برای تولید محصولات لوکسژن تایوان که شریک تجاری دانگ فنگ در چین به شمار می رود منعقد کند.

انعقاد این قرارداد امید تازه ای را برای مشتریان آذویکو زنده کرد که بتوانند در شرایط سخت تحریم و با توجه به بدعهدی ام جی ٬ محصول جایگزین و جدیدی را دریافت نمایند اما متاسفانه چند روزی است بعضی شایعات در رسانه ها به قطع همکاری لوکسژن تایوان با شریک تجاری چینی خود یعنی دانگ فنگ پرداخته اند . این موضوع در حالی مطرح می شود که تحقیقات انجام گرفته به طور کامل این شایعات را رد می کند و بررسی ها نشان داده است که همکاری شرکت دانگ فنگ و لوکسژن همچنان به قوت خود باقی است و قطع همکاری این دو شرکت شایعه ای بیش نبوده است.

درهمین رابطه، مدیربازرگانی شرکت صنعت خودرو آذربایجان اعلام کرد که قرارداد تولید و مونتاژ محصولات لوکسژن در ایران با شرکت آذویکو بدون هیچ واسطه ای به امضا رسیده است و شرکت دانگ فنگ در این موضوع هیچ دخالتی ندارد.

اکبرزاده اظهار داشت: قرارداد همکاری شرکت آذویکو بدون هیچ واسطه ای و به طور مستقیم با شرکت لوکسژن منعقد شده است و این شرکت به طور مستقیم با شرکت مادر همکاری خواهد داشت و منطبق با قراردادی که منعقد کرده مسیر تولید محصولات را دنبال می کند.

وی در ادامه افزود: آنچه که در این بین از اهمیت ویژه ای برخوردار است این است که آذویکو با وجود تحریم های سخت و ناجوانمردانه آمریکا تمام تلاش خود را در جهت تامین رضایت مشتریان و تسریع در مراحل تولید و تحویل به موقع محصولات جدید به کار گرفته است و مشتریان این خودروساز نباید به این شایعات توجهی داشته باشند.

در وضعیتی که اوضاع و احوال بازار خودروی کشور چندان مساعد نیست و بعضی شرکت ها چون آذویکو تلاش دارند با تولید و توزیع محصولات جدید رنگ و روی رفته از بازار خودرو را به آن بازگردانند ، برخی با انتشار خبرهای ناامید کننده قصد دارند اعتماد مشتریان را از بین ببرند. بایستی گفت که در شرایط تحریم که شرکت های خودروساز برای انجام تعهدات خود با شرایط سختی مواجهند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را کسب کنند نباید با دامن زدن به شایعات فضای ناامیدی در جامعه را گسترش داد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

7 دیدگاه ها برای "امضای بدون واسطه قرارداد همکاری آذویکو و لوکسژن"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ali
مهمان
دروغگوترین و بی خیال ترین شرکت متخلف و بدعهد به تعهدات مشتریان همین شرکت آذویکو می باشد سعی در ساختن چهره موجه برای این شرکت متخلف فقط ضربه به آبروی منتشر کننده هست این شرکت …… تا دی ماه سال گذشته بواسطه شرکتهای اقماری خودش با تمام این تحریم ها خودوری ام جی ۳۶۰ را وارد و با قیمت آزاد و به نام دیگری در بازار کرد ایا از این موارد هم مطلع هستید کسانی که انصراف داده اند از دیماه ۹۸ تا تیر ماه ۹۹ هنوز نه اصل پول خود را گرفته اند نه سود دورانی که شرکت پولشان… بیشتر
حجت
مهمان
جناب آقای رئیسی با سلام ما جمیع حواله داران(قریب بر ۶۰۰۰ نفر ) قرارداد قطعی شرکت منحوس خودروسازی #آذویکو( آذربایجان خودرو ) از شما استدعا و انتظار داریم که با ورود شخصی خود به این پرونده به هم تنیده و سرشار از فساد و رانت و پولشویی و دزدی و کلاه برداری , شرایط را برای رهایی مردم از بلاتکلیفی زجرآور و احقاق حقوق حواله داران مظلوم فراهم سازید. #آذویکو = پیش فروش خودروی وجود نداشته و کلاه برداری از ۶۰۰۰ نفر. #آذویکو= ۲ سال سردواندن مردم و بازنگرداندن حق و حقوق مردم بر اساس تعهد و کسب سود مال… بیشتر
فرهاد چوبدار
مهمان

ایشالله که تولید به انبوه برسه هم مشتری رو راضی بکنه که دوسال توقف خط تولید بوده و هم بازار ایرانو تو دستش بگیره لوکسیژن بسیار ماشین با امنیت و سواری خوبی داره تو و با شرایط جاده ای ایران همخونی داره

مجتبی
مهمان

چرت نگو این شرکت دوسال حواله دارها را الاف کرده

حسن
مهمان
شرکت آذویکوی دزد مال مردم خور هنوز جواب مشتریهای ام جی رو نداده. بعضی ها که مجبور شدن انصراف بدن بدبختها از دی ماه پارسال انصراف دادن حتی پول اونا رو نداده. ۴ هزار نفر شاکی داره وککش نمیگزه. حالا شما از کجا بررسی کردین و مطمئن شدین که میخواد تولید کنه… یه پولی جلوتون انداختن که یه گزارش براش بنویسید. اصلا تو شرایطی که خودرو چینی هم به سختی مونتاژ میشه چطور میتونن از تایوان که با امریکا حسابی خوبه ماشین بگیرن… ۱۰۰ تا ماشین تایوانی با واسطه از چینیها خریدن که یکی دو سال دیگه طلبکاراشونو سر بدوونن.… بیشتر
یوسق
مهمان

یعنی اینقدر بدبخنیم که از تایوان ماشین وارد مبکنیم

مهدی
مهمان

پس برو همون پرایدو سوار شو