ثبت نام لاستیک دولتی

بروزرسانی در: جمعه 3 دی 00 ساعت 03:15
ثبت نام لاستیک دولتی

پس از نوسانات اخیر بازار و اوج گیری قیمت لاستیک، مدتی است نمایندگان گروه‌های تولیدکننده و واردکننده لاستیک خودرو، اقدام به توزیع لاستیک با نرخ مصوب در بازار کرده‌اند.

مدارک مورد نیاز خرید لاستیک دولتی

در پی اتفاقاتی که در بازار ارز در کشور رخ داد، بازار خیلی از کالاها به ویژه لاستیک خودرو هم دچار نوسان شد و قیمت آن به یکباره اوج گرفت تا جاییکه این مساله موجب مشکلاتی برای خودروهای سنگین شد. مساله‌ای که برای حل آن توزیع لاستیک این خودروهای سنگین با قیمت مصوب در دستور کار دولت قرار گرفت.

توزیع لاستیک با قیمت مصوب تنها مختص خودروهای سنگین نبوده و تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک خودروهای سواری و سبک هم مدتی است اقدام به توزیع لاستیک با قیمت مصوب کارخانه جهت ثبت نام لاستیک دولتی برای اقشار مختلف جامعه در بازار کرده‌اند.

همچنین نمایندگی بعضی از این شرکت‌ها برگ سبز خودرو، کارت ملی و حضور مالک خودرو را به عنوان شرایط و مدارک مورد نیاز خریداران اعلام کرده‌اند.

هم اکنون شرکت‌های یزد، دنا، بارز، گلدستون، سونار، تاندر و هانکوک اقدام به توزیع لاستیک خودروی سواری با قیمت مصوب از طریق نمایندگی‌های خود کرده‌اند که روند توزیع آن همچنان ادامه دارد اما با توجه به اینکه توزیع آن به طور محدود انجام می‌گیرد، زمان توزیع در برخی از نمایندگی‌ها از قبل تعیین نشده است.

به روز رسانی ۹۸ : 

رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور : اگر ثبت نام لاستیک دولتی در نمایندگی وجود داشته باشد، باید به محض مراجعه خریدار تحویل داده شود.

تولیدکنندگان ماهی یک بار لاستیک را به قیمت دولتی به نمایندگی‌ها در سطح کشور عرضه می‌کنند.

عرضه لاستیک دولتی و همچنین ثبت نام لاستیک دولتی همچنان ادامه دارد، اما با توجه به اینکه لاستیک دولتی با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی تولید شده که تفاوت قیمت زیادی با نرخ ارز در بازار آزاد دارد، برخی از تجار و مغازه‌داران طمع می‌کنند و لاستیک‌ها را نگه می‌دارند تا با نرخ آزاد عرضه کنند.

قیمت لاستیک دولتی

ثبت نام کارت سوخت ۹۸

ثبت نام وام گازسوز کردن خودرو

نحوه دریافت لاستیک دولتی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

193 دیدگاه ها برای "ثبت نام لاستیک دولتی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

سلام میخواستم بدونم کارت ملی و کارت ماشین حتما باید به اسم یک نفر باشد؟

صابر
مهمان

دوحلقه لاستیک ۱۶۵پرایدی ۰۹۱۱۷۹۸۶۹۵۴

محمد احمدی
مهمان

دو حلقه لاستیک میخواستم چه سایتی برم ثبت نام کنم؟

سید مصطفی مطهری
مهمان

سلام چجوری باید ثبت نام کنیم

فرزاد مولائي فرد
مهمان

یزد تایر

فرزاد مولائي فرد
مهمان

لاستیک یزد تایر

فرزاد مولائي فرد
مهمان

دو حلقه لاستیک یزد تایر میخواستم

فرزاد مولائي فرد
مهمان

دو حلقه لاستیک دولتی یزد تایر میخواستم

فاطمه تبریزی
مهمان

چهار حلقه لاستیک

پوریا یکتانژاد
مهمان

سلام .ثبت نام لاستیک چه سایتیه ممنون