هاوال H2 رسماً وارد خط تولید بهمن موتور شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
هاوال H2 رسماً وارد خط تولید بهمن موتور شد

روز گذشته خبر و همچنین ویدیویی در محافل خودرویی کشور منتشر شد و حاکی از این بود که شرکت بهمن موتور به طور رسمی شاسی بلند کامپکت هاوال H2 را وارد خط تولید خود کرده است. البته تولید آزمایشی این خودرو از اسفند ماه سال گذشته در بهمن موتور شروع شده بود و اکنون روز به روز بر تیراژ تولید آن افزوده می‌شود.

گفتنی است ظرفیت تولید سالانه هاوال H2 در بهمن موتور در حال حاضر ۷۰ هزار دستگاه است که گفته می‌شود تا سال ۱۴۰۱ به ۱۲۰ هزار دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. خط تولید جدید بهمن موتور را می‌توان یکی از پیشرفته‌ترین خطوط تولید این کمپانی خواند. این خط تولید جدید از امکانات، تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای در بخش‌های مختلف بهره می‌برد و هر روز امکانات بیشتر و جدیدتری هم به آن اضافه می‌گردد. در راستای افزایش کیفیت تولید، گروهی متشکل از مهندسان هاوال و بهمن موتور همیشه در خط تولید حضور داشته و پروسه تولید خودرو همواره تحت نظارت آن‌ها قرار دارد. همان طور که احتمالاً می دانید، هاوال H2 تمامی آزمایش‌های کیفیت خود را هم طی کرده و کاملاً آماده ورود به بازار است.

هاوال H2 یک کراس اور کامپکت ساخت شرکت هاوال می‌باشد. هاوال را همه به عنوان بزرگ‌ترین شاسی بلند ساز چین می‌شناسند که مدل‌های متنوع و بسیار خوب و با کیفیتی را در سبد محصولات خود دارد. در حال حاضر، هاوال تحت مالکیت گریت وال موتور چین قرار دارد. شرکت هاوال رکورد فروش یک میلیون دستگاه شاسی بلند را به خود اختصاص داده، موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید این میزان فروش هاوال فقط مختص بازار چین نیست و این شرکت در کشورهای مختلفی مانند آرژانتین، استرالیا، نیوزیلند، شیلی، اکوادور، روسیه، بولیوی، آذربایجان، گرجستان، امارات، عربستان، عمان، آفریقای جنوبی و بسیاری کشورهای دیگر توانسته محصولات خود را روانه بازار کند.

اگر به خاطر داشته باشید، چند سال پیش بود که عظیم خودرو می‌خواست محصولات هاوال را وارد بازار ایران بکند، کار به جایی رسید که شرکت حتی شرایط فروش محصولات هاوال را هم منتشر کرد و مردم هم ثبت نام کردند، ولی بعدها به دلیل مشکلاتی که نهایتاً مشخص نشد واقعاً چه بودند، عظیم خودرو نتوانست خودروهای هاوال را وارد ایران کند. همین چند وقت پیش بود که مشخص شد نهایتاً گروه بهمن موفق شده نمایندگی هاوال را در ایران به دست بیاورد. مدیرعامل بهمن در مراسمی که به مناسبت ورود هاوال H2 به خط تولید کمپانی برگزار شده بود گفته که نگاه آن‌ها در این همکاری بلند مدت است و این که بهمن موتور برای تصاحب بخش قابل توجهی از این سگمنت بازار برنامه‌های گسترده‌ای دارد.

مدیرعامل بهمن موتور در بخشی از صحبت‌های خود گفته: " هاوال به عنوان پرفروش‌ترین برند در بزرگترین بازار خودرویی جهان گزینه مناسبی برای ادامه همکاری خواهد بود. با هاوال برنامه بلند مدتی خواهیم داشت. پس از معرفی و فروش H2، برنامه معرفی خودروی SUV هاوال H9 به عنوان یک آفرود واقعی قدرتمند را قرار است داشته باشیم و در نیمه دوم سال نیز خودروی جذاب هاوال H6 پرفروش‌ترین شاسی بلند کشور چین و مدعی در سطح جهانی را به بازار عرضه خواهیم کرد. ما برنامه داریم تولید هاوال در ایران را طی دو سال آتی به بیش از ۲۵ هزار دستگاه سالانه برسانیم و با قیمت رقابتی، محصول باکیفیت و برتری نسبت به رقبا سهم قابل توجهی از بازار را به دست بیاوریم."

نکته قابل توجه دیگری که در این مراسم مدیر عامل بهمن موتور به آن اشاره کرده خبر فروش هاوال H2 با یک گارانتی سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر می‌باشد. قطعاً ارائه چنین ضمانت نامه‌هایی برگ برنده خوبی برای این شاسی بلند کوچک و دوست داشتنی هاوال در بازار ایران خواهد بود.

نظر شما در مورد هاوال H2 چیست؟ در میان رقبای پرشمار این سگمنت شاسی بلندهای کامپکت، به نظرتان شانس موفقیت هاوال H2 چقدر است؟ لطفاً نظرات خود را با ما و کاربران زوم فور کار در میان بگذارید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "هاوال H2 رسماً وارد خط تولید بهمن موتور شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
هدایت اله عطااللهی 09137145686
مهمان

با سلام
خدا قوت
ای کاش قیمت طوری بود که همه اقشار جامعه میتونستن از ماشین های با کیفیت بهتر هم استفاده کنن و شرایط فروش به نحوی مدیریت میشد که با استفاده از تسهیلات بانکی شرایط خرید برای متقاضیان راحت تر بود که البته این امر خودش میتونه سیاست جذب مشتری و رضایت مشتری رو توی این بازار متنوع خودرو بالا ببره.
با یه تیر دو نشون توسط شرکت زده میشه.
یا حق