هایما M5 به زودی روانه بازار ایران می‌شود

بروزرسانی در: چهارشنبه 2 مرداد 98 ساعت 12:50
هایما M5 به زودی روانه بازار ایران می‌شود

پس از نمایش هایما فامیلی در نمایشگاه خودروی تهران و انتشار تصاویر این خودرو با پوشش و استتار بدنه در حال تست‌های جاده‌ای، اکنون قرار است هایما M5 در سال جاری تولید و عرضه شود.

بعد از تولید هایما اس۵ و اس۷ در ایران خودرو و استقبال بی نظیر از این دو خودرو در بازار ایران، هایما ام۵ سومین خودروی هایما در همکاری مشترک ایران خودرو و این خودروساز چینی در بازار ایران است که در سال جاری تولید آن شروع خواهد شد.

نسخه‌ای که از هایما M5 برای تولید در ایران در نظر گرفته شده است، مدل ۲۰۱۷ این خودرو خواهد بود اگرچه که با وجود تحریم‌های صنعت خودرو و محدودیت نقل و انتقال پول هنوز مشخص نیست که ایران خودرو چه راهکاری برای تولید این خودرو در وضعیت فعلی دارد.

همانند خیلی از خودروهای دیگر که در خودروسازان داخلی به تولید رسیده است، از تولید هایما ام ۵ هم هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است، به همین علت اطلاعی از مشخصات فنی احتمالی هایما M5 در دست نیست ولی هایما M5 در بازار چین با دو موتور عرضه شده است.

نسخه اقتصادی هایما M5 به موتور ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی مجهز است که قدرت ۱۲۳ اسب‌بخار و گشتاور ۱۶۱ نیوتن‌متر تولید می‌کند و مدل دیگری از این خودرو با موتور ۱.۵ لیتر توربوشارژر تولید می‌شود که ۱۵۴ اسب ‌بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

هر چند قیمت این خودرو در صورتی که در ایران به تولید برسد، مشخص نیست ولی بد نیست بدانید هایما فامیلی M5 در بازار چین با قیمت ۹۰ هزار یوآن برای موتور ۱.۶ لیتری و ۱۲۰ هزار یوآن برای نسخه توربوشارژر عرضه می‌شود.

قیمت تبادل هر یوآن چین در بازار آزاد ۶۰۰ تا ۶۵۰ تومان محاسبه می‌شود.

یادآور می‌شود که در مجمع سالانه گروه ایران خودرو از تولید هایما M5 به عنوان محصول جدید ایران خودرو در سال جاری خبر داده شد.

پرشن خودرو

خرید سهام دایملر توسط شرکت چینی بایک

دردسر خدمات پس از فروش محصولات چینی

احتمال ورود یک خودروی جدید چینی به بازار ایران + تصاویر

دلیل توقف تولید خودروهای چینی در ایران ‌خودرو و سایپا چیست؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "هایما M5 به زودی روانه بازار ایران می‌شود"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

قیمت یوآن ۱۹۵۰ هست این ۶۵۰ رو کی میفروشه

محمد امین
مهمان

اگه قیمت درست و حسابی بزارن خوبه ولی لیاقت ما این ماشینا نیست اگر هم باشه نه با این قیمت ولی یه سری مردم از حول حلیم میوفتن تو دیگ ، با قیمت خدا تومن ثبت نام می کنن

کوروش وطن خواه
مهمان

بشتابید ملت همیشه درصحنه یک شتر گاو پلنگ دیگه از شرکت چینگ چنگ چونگ با قیمت تجاری BMW