پیکاپ JMC Yuhu 7 در راه ایران

بروزرسانی در: یکشنبه 10 دی 02 ساعت 13:23
پیکاپ JMC Yuhu 7 در راه ایران

در ادامه ورود انواع خودروهای چینی به کشور، یک محصول پیکاپ با نام JMC Yuhu 7 در حال گذراندن مراحل فنی و قانونی جهت در بازار است و تصاویری این خودرو را در حال گذارندن فرایند ورود به بازار نشان می‌دهد.

نسخه ۲۰۲۲ خودروی دوکابینه JMC Yuhu 7 در نمایشگاه خودروی چنگدو چین با ویژگی‌های مدرن و با یک موتور توانمند از شرکت فورد رونمایی شده است. Yuhu 7 محصولی است که در بازارهای بین‌المللی در موقعیتی بالاتر از مدل Vigus شرکت JMC قرار می‌گیرد.

در قلب پیکاپ JMC Yuhu 7 یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۲.۰ لیتری GTDi مجهز به توربوشارژر ساخت شرکت فورد قرار گرفته که توان تولید ۱۶۲ کیلووات قدرت (۲۱۷ اسب بخار) و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک جعبه‌دنده اتوماتیک به سیستم چهار چرخ محرک ساخت شرکت بورگ وارنر منتقل می‌کند. این موضوع باعث می‌شود ظرفیت بارگیری حداکثر ۱.۲ تنی این خودروی دوکابینه چینی قابل دسترسی باشد.

در بخش ظاهری JMC Yuhu 7 طراحی جدید در بخش جلویی، به شکل چشمگیری نسبت به نسل قبل خودرو تغییر کرده است و اکنون دارای جفت چراغ LED و یک گریل بزرگ با براق‌کاری کروم می‌باشد. همچنین یک محافظ جدید سیاهرنگ پایینی و رینگ‌های آلیاژی براق سیاه با جزئیات نارنجی برای ایجاد یک ظاهر استوارتر و باکلاس‌تر اعمال شده است.

در بخش امکانات و تجهیزات، نسخه عرضه شده جهانی JMC Yuhu 7 از امکاناتی مانند سیستم سرگرمی صوتی-تصویری لمسی ۱۰.۱ اینچی با کنترل صوتی، ناوبری، امکان اتصال به گوشی هوشمند، نمایشگر LCD TFT درون کیلومترشمار، انتخابگر دسته جدید، فرمان چندمنظوره دوشاخه‌ای، یک درگاه USB و روکش مصنوعی چرم برای صندلی‌ها و... بهره می‌برد.

سال ۱۳۹۸ شرکت ریگان خودرو نسخه قدیمی این خودرو را با نام JMC تایگر معرفی کرد اما در نسخه جدید، هنوز شرکت عرضه کننده و مشخصات فنی خودرو به صورت رسمی در ایران اعلام نشده است و برای دریافت اطلاعات کامل تا زمان عرضه نهایی باید منتظر باشیم.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar