چری تیگو ۸ در حال طی کردن تستهای فنی در ایران + تصاویر

بروزرسانی در: چهارشنبه 30 تیر 00 ساعت 04:21
چری تیگو 8 در حال طی کردن تستهای فنی در ایران + تصاویر

بعد از گذشت چندین ماه از معرفی رسمی چری تیگو ۸ در چین اکنون تصاویر جدید نشان می‌دهد که این خودرو با ظاهری استتاری در حال طی کردن تست‌های فنی در ایران است.

گویا گروه مدیران خودرو با وارد کردن شماری از این خودرو به ایران در حال بررسی و انجام تست‌های تطبیق آن با شرایط آب و هوایی ایران و در نهایت تولید آن در کشور است .

این تصاویر شماری از خودروهای تیگو ۸ در تهران را نشان می‌دهد که برای مشخص نشدن نوع خودرو بعضی از زوایای خودرو پوشیده شده است.

چری تیگو 8

استفاده از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر  که با قدرت تقریبی ۱۴۷ اسب بخار، وجه مشترک شماری از خودروهای چری مثل تیگو ۷ و آریزو ۶ است که احتمالاً همین پیشرانه البته با قدرت و گشتاور بیشتری بر روی تیگو ۸ هم مورد استفاده قرار گیرد.

چری تیگو 8

این خودرو چند ماه قبل به طور رسمی در نمایشگاه خودروی چین معرفی شده بود و حال  با توجه به حضور آن در ایران به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد ورود تیگو ۸ به بازار کشور هم باشیم.

چری تیگو 8

چری تیگو 8

عصر ایران

 

قیمت محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش اقساطی چری مدیران خودرو

لزوم استفاده از ظرفیت چینی‌ها در بازار خودرو

بررسی وضعیت خودروهای چینی در بازار ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "چری تیگو ۸ در حال طی کردن تستهای فنی در ایران + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
saman
مهمان

ماشین خوشگل و پر اپشنیه اما با موتور نه چندان جالب..
اینم فردا میان میگن ۶۵۰ میلیون…!
کلا مدیران شرکت گرون فروش و بی انصافیه

محمد رضا
مهمان

آقایون ، دیگه موتور ۱٫۵ هر چقدر توربو و تقویت کنن باز بیشتر از ۱۷۰ اسب بخار قدرت که نمیشه بعد ، حالا این که ۱۴۷ اسب بخار قدرت داره برای این ماشین کمه ، این حداقل باید ۲۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشه