افزیش ظرفیت تولید برلیانس H200 به ۱۴ دستگاه در ساعت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
افزیش ظرفیت تولید برلیانس H۲۰۰ به ۱۴ دستگاه در ساعت

معاون تولید پارس خودرو گفت: با هدف افزایش ظرفیت تولید و سهم بازار تولید برلیانس H200 به ۱۴ دستگاه در ساعت افزایش یافته است.
سید حمیدرضا دشتی با اشاره به اهداف استراتژیک پارس خودرو در سال ۹۷ بر اساس برنامه‌های اعلام شده گروه سایپا گفت: به منظور افزایش ظرفیت تولید و سهم بازار، با نصب و بکارگیری سیستم‌های اتوماسیون و دستگاه‌های جدید، ظرفیت تولید برلیانس H200 از ۱۰ دستگاه به ۱۴ دستگاه در ساعت افزایش پیدا کرده است.


او با بیان این موضوع که دستگاه‌ها و اتوماسیون جدید در پارس خودرو طراحی و ساخته شده است، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش بهره وری و کاهش زمان تولید، تمام دستگاه‌ها به صورت کامل در خطوط تولید مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند که این تجهیزات نقش مهمی در افزایش تعداد تولید خواهد داشت.


دشتی با اشاره به افزایش سطح کیفی برلیانس H200 از ۲ ستاره به ۳ ستاره در سال گذشته و حفظ روند تولید با کیفیت افزود: تولید محصول با کیفیت قول ما نسبت به مشتریان است و افزایش تیراژ تولید باعث کاهش کیفیت محصولات پارس خودرو نخواهد شد.


او گفت: دستیابی به راندمان تولید بالا در راستای تکریم مشتری و تحویل به موقع خودرو، کاهش هزینه تولید تجهیزات به جهت ساخت در داخل شرکت و افزایش سودآوری به منظور افزایش تیراژ تولید از دیگر موفقیت‌های انجام پروژه نصب اتوماسیون و دستگاه‌های جدید می‌باشد.
معاون تولید پارس خودرو اعلام کرد: این شرکت سال پیش ۲۴۲ هزار و ۲۴۲ دستگاه خودرو تولید و به بازار ارائه کرده است که از این آمار، ۴۵ هزار دستگاه مربوط به تولید خانواده برلیانس بوده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar