شرایط فروش آریزو ۶ GT / تیر ۱۴۰۳

بروزرسانی در: شنبه 23 تیر 03 ساعت 11:10
شرایط فروش آریزو 6 GT / تیر 1403

شرایط فروش آریزو ۶ GT ویژه تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.

بروزرسانی ۲۳ تیر ۱۴۰۳: به اطلاع می‌رساند که دور آخر و نهایی ارسال پیامک برای منتخبین بهار و تابستان ۱۴۰۳ مدیران خودرو طی ۲۴ ساعت آینده انجام خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام برای این مشتریان تا تاریخ ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۳ می‌باشد. از روز ثبت‌نام، ۵ روز مهلت برای تکمیل وجه در اختیار مشتریان عزیز خواهد بود.

 لازم به ذکر است قیمت تمامی محصولات قطعی می‌باشد.

 در صورت عدم استفاده از سهمیه اعلامی، ظرفیت ثبت‌نام مربوط به آن کد ملی در سامانه یکپارچه وزارت سمت به‌طور کلی حذف و از بین می‌رود.

 تمامی محصولات به صورت نقد و اقساط قابل تهیه می‌باشند.

شرایط فروش آریزو 6 GT / تیر 1403

بروزرسانی ۱۷ تیر ۱۴۰۳: به اطلاع میرساند، کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو با موعد تحویل ۱۴۰۳ که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده است، میتوانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی توسط مدیران خودرو، با مراجعه به یکی از نمایندگی مجاز شرکت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود به صورت نقد یا اقساط مطابق شرایط ذیل اقدام نمایند.

شرایط فروش آریزو 6 GT / تیر 1403

بروزرسانی ۱ تیر ۱۴۰۳: مدیران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی آریزو ۶ GT رابه روش نقدی و اقساطی از طریق نمایندگی‌های فروش خود عرضه می‌کند؛ این برنامه فروش روز ۲ تیر ۱۴۰۳ از طریق درگاه نمایندگی‌ها برقرار است. قیمت‌های درج شده در این بخشنامه علی الحساب بوده و مشتری موظف به پرداخت مابه التفاوت در زمان ارسال دعوتنامه می‌باشد:

شرایط فروش آریزو 6 GT / تیر 1403

بروزرسانی ۱۹ خرداد ۱۴۰۳: شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط دو محصول شرکت فونیکس را امروز شنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۶ در نمایندگی های این شرکت آغاز نماید.

شرایط فروش آریزو 6 GT / خرداد 1403

شرایط فروش آریزو ۶ GT / خرداد ۱۴۰۳

بروزرسانی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳: شرکت مدیران خودرو در نظر دارد فروش نقد و اقساط محصولات خود را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از عصر امروز سه شنبه آغاز نماید.

ثبت نام در این طرح فقط به صورت حضوری در نمایندگی های این شرکت قابل انجام است.

 
شرایط فروش چری مدیران خودرو / اردیبهشت 1403

شرایط فروش چری مدیران خودرو / اردیبهشت ۱۴۰۳

بروزرسانی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳: شرکت مدیران خودرو فروش محصول جدید آریزو ۶ GT را به صورت نقد و اقساط و با قیمت قطعی مطابق جدول درج شده آغاز خواهد نمود.

 
شرایط فروش آریزو 6 GT / فروردین 1403

شرایط فروش آریزو ۶ GT / فروردین ۱۴۰۳

نمای ظاهری چری آریزو ۶ جی تی نسبت به مدل فعلی تغییری نداشته و مواردی شامل جلوپنجره X شکل، چراغ‌های باریک LED، نشان GT در جلو و عقب بدنه، دو خروجی اگزوز و چراغ سرتاسری عقب با زمینه تیره را به همراه دارد. درواقع طراحی عقب بدنه این خودرو با فونیکس آریزو ۶ پرو که در این می‌شناسیم، مشترک است.

شرایط فروش دنا پلاس دستی EF7P / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش ون اینرودز بهمن موتور / مرداد ۱۴۰۳
ثبت نام پیش فروش سایپا / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش اکستریم VX / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش کشنده KX520 / تیر ۱۴۰۳
شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش ام وی ام X33 کراس / مرداد ۱۴۰۳
شرایط فروش آریزو ۵ اسپرت / تیر ۱۴۰۳
شرایط فروش مدیران خودرو ام وی ام / تیر ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar