رونمایی از نسخه ویژه بازار چین بنتلی مولسان

سه شنبه 3 دی 98 ساعت 15:47
رونمایی از نسخه ویژه بازار چین بنتلی مولسان

شرکت بنتلی معمولاً برخی مدل‌های نسخه ویژه از محصولات خود را ویژه بازار چین طراحی می‌کند، ولی مدت‌ها بود که چنین خودرویی را از بنتلی ندیده بودیم. در سال ۲۰۱۰، این خودروساز بریتانیایی از دو خودروی کانتیننتال جی تی Design Series China و فلایینگ اسپر اسپید China رونمایی کرد و سال بعد از آن شاهد معرفی لینلی کانتیننتال فلایینگ اسپر در تیراژ محدود ۱۰ دستگاهی بودیم. این بار، ۱۵ مشتری چینی شانس این را خواهند داشت تا نسخه ویژه با طول بین دو محور بیشتر بنتلی مولسان را خریداری کنند.

از آن جایی که این خودرو یکی از محصولات شرکت مولینر است، خریداران امکان انتخاب دو رنگ بدنه مشکی ویژه خواهند داشت. مولینر شاخه سفارشی سازی خودروهای بنتلی است. مشکی اونیکس سایه‌ای از رنگ آبی تیره را در کنار برخی تون‌های تیره‌تر دیگر دارد و نتیجه، عمیق‌ترین رنگ مشکی می‌باشد که بنتلی تاکنون روی خودروهای خود ارائه کرده است. آن دسته از خریداران این خودرو که یک رنگ مشکی متفاوت از اونیکس می‌خواهند، می‌توانند نیم نگاهی به مشکی ولوت داشته باشند که ترکیبی از یک مشکی بسیار جذاب در کنار تناژی از رنگ قرمز است. رنگ آمیزی همه خودروها به صورت دستی انجام می‌شود.

رونمایی از نسخه ویژه بازار چین بنتلی مولسان

از دیگر موارد قابل توجه در طراحی بدنه خودرو می‌توان به جلوپنجره کرومی با پترن الماس شکل، یک پرچم بریتانیا روی ستون عقب، رینگ‌های ۲۱ اینچی ویژه با ۱۴ پر و چراغ‌های خوش آمدگویی ویژه اشاره کرد.

داخل کابین شاهد طراحی دو رنگ هستیم. روی روکش صندلی‌های جلو طراحان شرکت اسکای لاین لندن را گلدوزی کرده‌اند که برخی مکان‌های معروف این شهر شامل پل Tower، چرخ و فلک چشم لندن، برج‌های Shard و Gherkin و استادیوم O2 را می‌توان در آن دید.

رونمایی از نسخه ویژه بازار چین بنتلی مولسان

موتور ۶.۷۵ لیتری هشت سیلندر خورجینی توربو با ۵۰۶ اسب بخار قدرت و ۱۰۱۹ نیوتن متر گشتاور در نسخه ویژه دست نخورده باقی مانده است. بنتلی گفته قیمت این خودرو را فقط به اطلاع ۱۵ مشتری که آماده خرید باشند اعلام می‌کند. قیمت نسخه استاندارد این سدان بالای ۵ میلیون یوان یا حدوداً ۷۵۰ هزار دلار آمریکاست.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar