تست و بررسی جک S7 در خیابان های تهران

دوشنبه 28 آبان 97 ساعت 11:25
تست و بررسی جک S7 در خیابان های تهران

جک S7 در جایگاهی بالاتر از جک s5 قرار می‌گیرد که در بازار کشورمان حضور دارد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

جک S7 یک کراس اوور چینی است که در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی شد و با فاصله کمی در بازار کشور چین عرضه شد. جک S7 در جایگاهی بالاتر از جک s5 قرار می‌گیرد که در بازار کشورمان حضور دارد و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

جک S7 به صورت ۵ نفره و هم به صورت ۷ نفره تولید شده و ۴۷۹۰ میلی متر طول، ۱۹۰۰ میلی متر عرض و ۱۷۶۰ میلی متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن ۲۷۵۰ میلی متر است البته مدل تولید شده در گروه کرمان موتور در نسخه ۵ نفره خواهد بود. با توجه به این ابعاد، طول جک S7 تقریباً اندازه خودرویی نظیر کیا سورنتو است و باید گفت که با خودروی بزرگی سر و کار داریم. در طراحی ظاهری این خودرو نشانه‌هایی از طراحی مدل‌های گوناگون لکسوس به چشم می‌خورد و طراحی داشبورد آن تا اندازه ای شبیه داشبورد برخی از مدل‌های مرسدس ‌بنز است، کپی کاری که قبلاً در خودروهایی مانند جک S5 دیده بودیم البته در نهایت باید اذعان کنیم که نتیجه با وجود کپی بودن قسمت‌هایی از آن، آنچنان هم بد نشده است! جک S7 برای رقابت با خودروهایی نظیر نیسان اکس ‌تریل و هوندا CR-V طراحی شده که البته قیمت تمام شده این خودرو با رقبای ژاپنی بسیار متفاوت خواهد بود و شاید بهتر باشد در ایران، جک S7 را در مقابل خودروهایی مانند تیگو ۷ و بی وای دی S7 قرار دهیم.

شرکت کرمان موتور برای جک S7 یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر در نظر گرفته است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar