ثبت سفارش و خرید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
ثبت سفارش و خرید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد که وزارت صمت در گام اول نسبت به ثبت سفارش و خرید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک اقدام کند.

شادمهر کاظم زاده در تشریح جلسه امروز کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: جلسه امروز با هدف بررسی مشکلات کامیون داران با حضور معاون صنعت و بازرگانی وزارت صنعت، مسئولان نیروی انتظامی، سازمان راهداری، انجمن کامیون داران، تعزیرات حکومتی، شرکت ملی پخش و پالایش نفت و سازمان حمایت از مصرف کننده برگزار شد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز نماینده کامیون داران توضیحاتی را در خصوص مشکلات این صنف ارائه کردند، آن‌ها معتقد بودند که دستگاه‌های متولی به وعده‌ها و قول‌های خود به هیچ وجه عمل نکرده‌اند، در آخر کامیون داران در بین چندین درخواست خود، دو مطالبه مهم و اساسی دارند.

وی ادامه داد: کامیون داران خواستار تأمین لاستیک و ۱۵ قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون هستند، از این رو اگر این مقوله برای آن‌ها محقق شود، بخش اعظمی از مشکلاتشان حل خواهد شد.

کاظم زاده تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در گام اول نسبت به ثبت سفارش و خرید ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک اقدام کرده و بانک مرکزی هم ارز مورد نظر را برای خرید این تجهیزات اقدام کند.

وی گفت: همچنین مقرر شد که وزرات صمت و بانک مرکزی هرچه سریع‌تر نسبت تخصیص ارز دولتی برای واردات و تأمین ۱۵ قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون‌ها اقدام کند، از این رو امیدوارم دولت با هماهنگی مجلس در جهت تحقق وعده‌ها و اجرای برنامه‌های یاد شده اقدام کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar