خدمات رسانی به مالکین خودروهای جیلی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خدمات رسانی به مالکین خودروهای جیلی

از رونمایی خودروهای جیلی در سال ۱۳۹۱ توسط کمپانی جیلران موتور، ۶ سال سپری شده و اکنون صاحبان این برند با کیفیت، با مشکل دریافت خدمات روبرو شده اند.

انعقاد قرارداد نمایندگی رسمی کمپانی آرین خودرو پارس با برند جیلی، بهانه‌ای شد برای گفتگوی ما با مهندس سجاد همتی، مشاور مدیرعامل در خدمات پس از فروش- تا وضعیت حال‌حاضر و برنامه های این کمپانی، در بخش خدمات پس از فروش، را به عنوان متولی این برند جویا شویم. وی در این گفتگوى اختصاصى به بیان برنامه‌هاى آرین خودرو پارس در سال جارى در بخش خدمات پس از فروش پرداخت.

در خصوص پیشینه برند جیلی و اهداف و برنامه های آن در ایران توضیح دهید

کمپانی جیلی در پاییز ۱۳۹۰ برای اولین بار وارد بازار ایران شد. پیشینه کیفی و کمی خودرو در چین موجب گردید در مدت زمان بسیار کوتاهی با استقبال خریداران خودرو مواجه شود و طی مدت بسیار کوتاه بالغ بر ۲۰ هزار دستگاه از این خودرو در ایران فروخته شود. جیلی با داشتن امکانات مناسب، کیفیت خوب قطعات و طراحی زیبا توانست بین رقبا در سطح خودروهای اروپایی حاضر شود. تا آنجا که جیلی در حال حاضر به عنوان یک کمپانی با اعتبار بین المللی در جهان شناخته شده است، مالکیت صد در صد برند ولوو ، بزرگترین سهام دار بودن کمپانی بنز و سهام داران کمپانی لوتوس و پروتون و نیز تاکسی لندن که از زیر مجموعه های این گروه می باشد، چهره این خودروساز محبوب تر جلوه داد. مدت ها پیش این کمپانی با ایالت متحده آمریکا قراردادی در زمینه طراحی و ساخت خودروی پرنده جهت استفاده در ناوگان تاکسیرانی منعقد کرده است. جیلی با داشتن حدود سی سال سابقه در زمینه تولید و عرضه خودرو، هم چنین عنوان یکی از خودروسازان مطرح دنیا و باکیفیت ترین خودروساز چین در تیراژ فروش، موفق به کسب سهم بسیار بالایی در خودرو سازی شده است.

جیلی یک کمپانی با تفکرات جهانی شدن می باشد چرا که بجای کپی کردن خودروها همانند بقیه خودروسازان چینی ، طراحی را از همان آغاز با طراحان مشهور دنیا از جمله طراح برند ولوو انجام می دهد. این کمپانی علاوه بر حضور موفق در کلیه بازارهای بین المللی، در بازار ایران نیز به عنوان یک خودرو موفق حضور داشته است و ایران را به عنوان یک بازار توانمند برای حضور مستمر می داند.  هر چند این حضور به صورت مستمرنبوده است ولی اکنون فعالیت دوباره در ایران، گروه ناصح را برمبنای تجربه موفق آن در زمینه واردات تویوتا، لکسوس و رنو، برای احیا تصویر ذهنی خریداران و برای حضور مقتدرانه در ایران برگزیده است.

از دل مشغولی های مدیران این مجموعه جلب رضایت خریداران قبلی و نیز ایجاد اطمینان خاطر برای خریداران آینده می باشد. در این راستا ۳ مدل از برترین و جذاب ترین خودروهای خود را که از پر فروش ترین محصولات این گروه در جهان می باشد برای ورود دوباره به بازار ایران انتخاب کرده است. با پیشنهاد مدیران ارشد جیلی، بزرگترین و برترین گروه خودرویی به عنوان نماینده این خودروسازی برگزیده شد تا بتواند با استفاده از تمام تجارب و امکانات در دسترس، حضور مقتدرانه ای در بازار ایران بوجود بیاورد، تا بتواند به این خودرو ها خدمات ویژه را ارائه بدهد.

در رابطه با شبکه نمایندگان و برنامه های توسعه آن توضیح دهید

آرین خودرو پارس از کمپانی های زیر مجموعه گروه ناصح با تکیه بر تجارب ارزنده این گروه در دو مجموعه ایرتویا و نگین خودرو، موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور در سال ۱۳۹۶ در بین وارد کنندگان بوده، که در حال آماده سازی بستری مناسب جهت خدمت رسانی به تمامی دارندگان جیلی در سراسر کشور است. در حال حاضر تیم فنی این مجموعه سعی می کند با ایجاد یک شبکه به خدمات پس از فروش منسجم و در دسترس برای دارندگان قبلی پرداخته و با ایجاد کارت گارانتی جدید در این شبکه خدمت رسانی صورت گیرد.

در حال حاضر شبکه نمایندگان به منظور خدمت رسانی به دارندگان خودروی جیلی در فاز نهایی قرار دارد و بر اساس خودروهای موجود در هر شهر و نسبت مراجعه برای گرفتن خدمات، تدابیر لازم از جمله تعداد مناسب جایگاه خدمات و نیز امداد خودرو در محل برنامه ریزی شده است. در تهران علاوه بر ۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش یک تعمیرگاه مرکزی با امکانات به روز و مطابق استاندارد جیلی در حال آماده سازی می باشد. در کلیه شهرستان های کشور نیز بر پایه تعداد خودرو در گردش جیلی، جایگاه تعمیرگاهی در حوزه خدمات پس از فروش در حال آماده سازی و اجراست. این اتفاق توسط تیم توسعه گروه ناصح با تکیه بر تجارب ارزنده پیشین در مراحل نهایی انجام می گیرد.

آیا برنامه ای در رابطه با خدمات رسانی به صاحبان کنونی خودروهای جیلی دارید؟ لطفا شرح دهید

پس از بازدید و ارزیابی شبکه خدمات پس از فروش توسط تیم مدیریتی Geely، براساس توافق با طرف جیلی ، فعالیت و خدمت رسانی صاحبان خودرو جیلی آغاز خواهد شد. در راستای ایجاد بستر مناسب ،خدمات پس از فروش و جلب رضایت خریداران، تیم خدمات پس از فروش در حال برنامه ریزی جهت کمپین خدمات پس از فروش به خریداران جیلی می باشد که به زودی به صاحبان خودروهای جیلی اطلاع رسانی می شود و در همین راستا مدت زمان باقیمانده گارانتی در کمپانی آرین خودرو پارس پذیرش می گردد. در عین حال تیم فنی و مهندسی مستقر در دفتر مرکزی، با بررسی سوابق تمامی خودروها و دوره های مورد نیاز بازدید به عنوان یک پشتیبان، مشاوره تعمیر و نگهداری خودروها را به عهده خواهند داشت. از دیگر پروژه های در حال اجرا در کمپانی آرین خودرو پارس امکان مجهز نمودن خودروها به سیستم sos key می باشد که در صورت در خواست کمک از طرف راننده امکان عیب یابی و رفع مشکل از راه دور وجود دارد و بیش از ۲۰ خدمت مختلف از این روش به صاحبان خودرو ارائه می شود که خوشبختانه اجرای پایلوت این طرح با موفقیت به پایان رسیده و امکان اجرا در شبکه خدمات پس از فروش وجود دارد.

در پایان، اگر نکته خاصی مدنظرتان هست بفرمایید

در نهایت آرین خودرو پارس به عنوان نماینده یک کمپانی پیشرو با توان تولید خودروی با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش در کلاس جهانی، سعی در ایجاد تجربه متفاوت برای خریداران خودهست.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar