کمبود بار مشکل جدید کامیونداران

سه شنبه 22 آبان 97 ساعت 11:08
کمبود بار مشکل جدید کامیونداران

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز گفت: کاهش تولید گروه‌ها و کارخانه‌ها در نتیجه کمبود بار از مشکلات اساسی ماست.

ناصر کاویانی در مورد مشکلات ایجاد شده برای این صنف افزود: این موضوع در حدی است که بعضی از رانندگان حتی یک بار هم در طول روز جا به جا نمی‌کنند، اما ما امیدوار هستیم با افزایش تولید داخلی این مشکل هم رفع شود.

وی افزود: تأمین لاستیک مورد نیاز کامیونداران در مرحله خوبی قرار دارد و اکثر رانندگان لاستیک مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کرده و می‌کنند.

کاویانی افزود: حتی بعضی از رانندگان سری دوم لاستیک مورد نیاز را دریافت کرده‌اند؛ اگر رانندگان شخصی هستند که هنوز لاستیک دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه، حواله‌های لازم برای گرفتن لاستیک با قیمت قبلی و مصوب دریافت کنند.

وی در مورد مشکل بیمه کامیونداران هم اظهار کرد: رانندگانی که از سال ۹۳ بیمه تأمین اجتماعی آنها قطع شده بود هنوز نتوانسته‌اند مجدداً خود را بیمه کنند و هنوز درگیر مشکلاتی هستند، البته صحبت‌هایی با مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی برای رفع مشکل شده تا افرادی که پیش از سال ۹۳ بیمه آنها قطع شده به ترتیب و تدریجی برای حل مشکلات خود اقدام کنند.

کاویانی در مورد افزایش نرخ حمل بار برای کامیونداران هم اعلام کرد: صحبت‌هایی برای این موضوع شده تا بخشی از مشکل حل شود؛ البته این افزایش نرخ باید منطقی و با فراهم شدن مقدمات انجام بگیرد تا بعضی از افراد سودجو و منفعت طلب از این وضعیت به نفع خود و ضرر کامیون داران استفاده نکنند.

رئیس اتحادیه کامیون داران به فعالیت گروه‌های حمل و نقل اینترنتی هم اشاره کرد و گفت: ما از ابتدا با گروه‌های حمل نقل اینترنتی مشکل داشته‌ایم چون فضای کار را برای کسانی که کامیونداری شغل اول آنها و به نوعی تنها راه معاش آنهاست محدود کرده‌اند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar