فیلم درگ دوج دیمون و لامبورگینی هوراکان

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
فیلم درگ دوج دیمون و لامبورگینی هوراکان

شاید کمی یادگیری این که چگونه با یک دستگاه دوج چلنجر دیمون بتوانید به بهترین نحو ممکن رانندگی کنید سخت باشد، ولی این مدل واقعاً توانایی خارق العاده ای برای شکست بهترین ابرخودروهای دنیا دارد.

راننده دوج دیمونی که در این فیلم مشاهده می‌کنید، به شکلی واقعاً تحقیر آمیز توانسته در درگ چهارصد متر یک دستگاه لامبورگینی هوراکان را شکست دهد.

متعجب شده‌اید؟ نباید تعجب کنید. در قوی‌ترین مدل خود، دیمون تقریباً ۲۴۰ اسب بخار قدرت بیشتری در مقایسه با یک لامبورگینی هوراکان استاندارد دارد، صفر تا صد را اندکی سریع‌تر پر می‌کند و به طور تخصصی برای مسابقات درگ طراحی و ساخته شده است. جالب این که شرکت پورشه آپشن هایی ویژه درگ مانند تایرهای مخصوص این کار را برای دوج دیمون ارائه کرده است.

مالک این خودرو عضلانی آمریکایی گفته دوست دارد در فرصت بعدی با خودرو خود به مصاف یک لامبورگینی آونتادور S برود که ۷۳۰ اسب بخار قدرت دارد و صفر تا صد را فقط در ۲.۹ ثانیه پر می‌کند.

وی در این مورد گفته: "هوراکان استاندارد برای دوج دیمون اصلاً رقیب خوبی نیست، ولی آونتادور اس خودرویی می‌باشد که بسیار علاقه مند به مسابقه دادن با آن هستم."

در حالی که دیمون همچنان اندکی قدرت بیشتر در مقایسه با لامبورگینی آونتادور دارد، ولی این مقدار در مقایسه با هوراکان کمتر بوده و لامبورگینی آونتادور به مواردی مانند سیستم دو دیفرانسیل مجهز است که در دوج دیمون خبری از آن‌ها نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم در چالش بعدی خود، مالک این دوج دیمون در مقابل لامبورگینی آونتادور چه کاری از پیش خواهد برد. در پایان شما مخاطبان عزیز وب سایت زوم فور کار را به تماشای این ویدیو جذاب دعوت می‌کنیم.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "فیلم درگ دوج دیمون و لامبورگینی هوراکان"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رسول شهرکرد
مهمان

سلام … دوج پادشاه دراگ والسلام نامه تمام!