نگاهی به کانسپت تخیلی جدید رنو + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به کانسپت تخیلی جدید رنو + تصاویر

بدون توجه به شکل و اندازه، خودروهای رنو هیچ وقت کسی را هیجان زده نمی‌کنند، مگر این که آن خودرو توسط تیم رنو اسپرت طراحی شده باشد یا خودرو نام آلپاین را روی خود داشته باشد.

گرچه، خودرویی که این جا در تصویر می‌بینید هیچ کدام آن‌ها نیست، با این حال قطعاً می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. خودرویی که روح دارد! رنویی که این جا می‌بینید را از این نظر می‌توان با مدل‌هایی از آلفا رومئو حتی مقایسه کرد.

طراحی این مدل کانسپت توسط آماندیپ ورما انجام شده و یک کوپه اسپرت با بدنه‌ای شیک و فوق العاده زیباست. ابعاد آن برابر با ۴۳۳۰ میلی متر طول، ۲۱۷۰ میلی متر عرض و ۱۰۸۰ میلی متر ارتفاع است و طبق ادعای وی، ۲۷۷۶ میلی متر طول بین دو محور دارد. با این اوصاف، کانسپت رنو کوتاه‌تر و عریض‌تر از مگان IV بوده و ارتفاع کم‌تری نسبت به آن دارد. ابعادی که آن را به یکی از بهترین و فوق العاده ترین خودروهای اسپرت امروز دنیا یعنی مرسدس آام‌گ GT نزدیک می‌کند.

نگاهی به کانسپت تخیلی جدید رنو + تصاویر

در طراحی این مدل از جت‌های جنگنده، خودروهای فرمول یک، کوسه‌ها، ببرها، گاوهای وحشی و اسب‌ها الهام گرفته شده و مخاطب آن جوان‌ها و ماشین بازهایی است که از رانندگی‌های طولانی و نشستن درازمدت پشت فرمان خودرو لذت می‌برند.

 طراح این خودرو نام آن را شوال گذاشته است. وی در این مورد می‌گوید: "شوال در فرانسوی به معنی اسب می‌باشد. این نام با در نظر گرفتن فاکتورهای زیادی در ذهن انتخاب شده است. مواردی مانند الهام گیری، فرم بدنه، حس و حال خودرو و چندین مورد دیگر. طراحی کلی خودرو انعکاسی از قدرت، خشونت و همچنین سرعت و تردستی یک اسب است." وی در ادامه می‌افزاید: "مفهوم کلی این خودرو مبتنی بر عشق و علاقه مردم به خودروهاست، درست مانند همان عشق و علاقه‌ای که افراد به اسب‌ها دارند. این خودرو در واقع نماینده شخصیت یک شخص می‌باشد."

احتمال این که روزی خودرویی مانند این را در جاده‌ها ببینیم خیلی هم دور از ذهن نیست. البته با یک طراحی بدنه محافظه کارانه تر و لوگوهای آلپاین روی آن! ولی از آن جایی که این اتفاق نخواهد افتاد، فعلاً باید به تماشای تصاویر این خودرو در گالری بسنده کنیم.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar